Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi ette hoida itseänne vaan

Vierailija
16.01.2015 |

Usein näkee tekstistä tyylin että psyykkiset vaivat ovat "laskeutuneet" päälle ja asianomainen ei voi asialle mitään.
Ja lääkäri on Jumala joka määrää kaiken.
Kuten sen että lääkkeitä on syötävä.
Huh huh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko psyykkiset sairaudet sitten potilaan itsensä tilaamina ja pitääkö heidän itse määrätä lääkitysmuoto ja terapiamuoto, vai mitä tarkoitat arvon Huh huh?

Vierailija
2/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:45"]Tulevatko psyykkiset sairaudet sitten potilaan itsensä tilaamina ja pitääkö heidän itse määrätä lääkitysmuoto ja terapiamuoto, vai mitä tarkoitat arvon Huh huh?
[/quote]

Hoitaa voi muutenkin kuin lääkkeillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sairaudesta Et taida olla ihan ammattialinen neuvomaan tässä.

Vierailija
4/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidin itseäni, sitten tuli pitkä ja synkkä syksy ja talvi ja taas kuopassa. 

Vierailija
5/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan sairaudet ja juuri psyykkiset sairaudet johtuvat siitä että on liikaa vapa-aikaa. Elämän punainen lanka katoaa ja ihmisestä tulee flegamaattinen ja samalla rupeaa miettimään omaa napaa ja tunteita. Saamattomuus, tekemisen puute ja yhteisön puuttuminen ja siihen kuuluminen altistaa tälle huonovointisuudelle johon haetaan huumeita korjaamaan tilannetta.

Vierailija
6/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
7/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:48"]Riippuu sairaudesta Et taida olla ihan ammattialinen neuvomaan tässä.
[/quote]

Olen kokemuksieni pohjalta.