SÖN LASINSIRPALEITA VIEMÄRINAVAAJAN KERA!!!
SAAN TÄSTÄ SAIRAITA KIKSEJÄ, MUTTA VOIKO TÄHÄN KUOLLA?
Kommentit (10)
Syö myös sun puhelin ja näppäimistö.
Pakko olla provo, mutta jos ei jostain käsittämättömästä syystä olisi, niin vastaus on että kyllä siihen varmaan voi kuolla. Sitäkö sitten haluat?
Miksi se putkimieskin halusi syödä lasinsirpaleita?
LASI EI MILTÄÄN MUTTA VIEMÄRINAVAAJA OLI MAUKASTA, OTIN HEPOA TÄTÄ ENNEN, KYLLÄ PÄRISEE!!
VOINKO LAITTAA SEN PUHELIMEN TEHOSEKOTTIMEEN, EI MEE ALAS KOKONAISENA?
Laita tehosekoittimeen, mutta syö akku kokonaisena.
Viemärinavaaja on ärtsyä. Tein joskus kakarana kavereiden kanssa semmoisia pommeja, pulloon foliota ja avaajaa, jolloin kaasua muodostuu ja pullo pamahtaa.
Minulla meni viemärinpuhdistajaa leukaperääni. En huomannut ainetta, paitsi vasta kotona, kun huomasin, että iho kuoriutuu irti. Vieläkin näkyy punertava jälki, jos läheltä tarkkaa katsoo, mutta ei ole mitenkään havaittava.
Mulla ainakin kuoriutuu silmät päästä kun se on niiin tyjyä, vaikka siis tietenkään edes ole kosketuksissa ihoon tai silmiiin. Mun mies toi just töistä jotain paljon vahvempaa mitä normaaleissa kaupoissa myydään ja kävin kurkkaamassa kun se sitä kaatoi viemäriin ni meinas taju lähtee ja otti henkeen se tosi pahasti. Yskisin siinä sit hetken ja pää tuli kipeeksi :D Toivottavasti lasinsirpaleet on lievittänyt sitä myrkkyä ees hieman..
Vastenmielinen provo, mutta jos ei ole, soita ambulanssi.
En osaa sanoa. Hyppäsin just Eiffel-tornista, koskahan laskeudun?