Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kuormitit viimeksi terveydenhuoltoa ja mistä syystä?

Vierailija
04.11.2021 |

Itse tammikuussa kun kävin hammaslääkärissä paikkauttamassa reiän.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v sitten terveyskeskuksessa, käytän yksityistä lääkäriä ja hammaslääkäriä.

Vierailija
22/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestattavana helmikuussa. Muut käynnit viiden vuoden aikana rajoittuu kahteen hammaslääkärikäyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten yksityisellä kävin uusimassa reseptit. Kävin myös papaseulonnassa kun kutsuivat. Nyt viikon jo flunssassa, en viitsi kuormittaa mutta alku viikolla pakko jos pitää noutaa todistus taudista.

Vierailija
24/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Diagnoosiksi tuli penikkatauti.

Vierailija
25/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kolme vuotta sitten tutkimuksessa raiskauksen takia.

Luetaan tuli lähdettyä tuntemattoman matkaa baari illan päätteeksi ja seuraavan päivänä kadutti.

Ai sinulla on kokemusta? 

Vierailija
26/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin yli 4v sitten. Eiku sitten oli jalkitarkastus sen jalkeen. Siinapa se.

Vierailija
27/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelotulehdukseen antibioottia hakemassa 2 vuotta sitten. Turhaa, kun tuonkin voisi ihan hyvin määrätä etänä, mutta paikalle täytyy vaivautua.

Vierailija
28/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työterveydessä pyytämässä voisivatko antaa lausunnon selkäongelmien vuoksi, ettei minun tarvitsisi tehdä fyysisesti raskasta työtä. Muillakin oli aina joku lausunto, ettei tarvinnut tehdä sitä tai tätä.

Ei suostuttu.

Nyt en enää kuormita työterveyshuoltoa, koska otin lopputilin.

Vierailija
29/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime maaliskuussa pitkittyneen virtsatietulehduksen takia soitin. Olisi pitänyt mennä kuulemma sinne, mutta en sitten erinäisistä syistä mennyt. Ajattelin että Jumala parantaa, ja niin paransikin kun pyysin.

Vierailija
30/30 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrassa kävin kolme viikkoa sitten verikokeissa. Lääkärin kanssa puhuin puhelimessa tuloksista. 

Viime keväästä lähtien olen käynyt 7x labrassa, 2x röntgenissä ja kerran spirometriassa. Puhelimessa puhunut lääkärin kanssa useita kertoja, samoin terv. hoitajien kanssa. Kaksi koronarokotettakin olen ottanut. 

Sellainen kuormittaja minä olen. Eikä edes hävetä. Veroja on tullut maksettua ihan tarpeeksi, mutta maksan niitä mielelläni jotta hyvinvointivaltio voi edelleenkin pitää huolta kaikista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi