Miehen kaverinainen, joka seurustellut aiemmin kahden hänen kaverinsa kanssa on taas vapaana
Hän käyttäytyy mielestäni aina oudosti ja koskettelee paljon yms. miestäni. Olenko muka turhaan huolissani vai oikeassa siitä, että mieheni saattaa olla hänen seuraava läpituttunsa? Pitäisikö vaan jo suosiolla vetäytyä näin sairaista kaveripiireistä ja antaa heidän kiertää kehäänsä. Miehen mielestä olen vainoharhainen ja kuulemma nainen on vain mukava. Minusta tuollainen lääppiminen on outoa. Kerran hyppäsi kaulaan roikkumaan, kerran hieroi selkää hajareisin maassa makaavan mieheni päällä yms. Taidan vaan pakata laukkuni...
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olisin vain halunnut vahvistuksen tunteelleni, että tämä ei ole ok. Ap
Oikeassa olet tunteinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet tunteinesi.
Kiitos vastauksesta. Minulle on sanottu, että olen vainoharhainen ja ylimustasukkainen. Ap
Olen saanut mieheltä niin monta argumenttia siitä, että miten kuvittelen omiani. Olen siksi katsonut tätä näin pitkään läpi sormien. Kuulemma nolaan itseni jos tuon asiaa esille. Oli vaikea edes täällä asiasta avautua. Ap
No en kyllä katselisi mäkään tuollaista eikä kyllä mieskään hyvällä katsoisi jos mä jonkun miespuolisen kaverin kaulassa roikkuisin koko ajan. Onneksi oma mies ei ole tuollainen.
Polyamoria on oikein ja luonnollista.