vähänkö tuntuu tyhmältä maksaa ytk-maksua hoitovapaalla
Olen ollut kotona vuodesta 2011, enkä ole palaamassa kuin 2017 alusta. Aika summan olen maksanu turhaan, mutten uskalla erotakaan, jos vaikka tarvitsisin sitä palatessani. Mitä mieltä kannattaako?
Kommentit (12)
No 120€/vuosi. 11-17 vuosimaksuista tulee aika iso summa jos sitä maksaa turhaan.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:08"]
Olen ollut kotona vuodesta 2011, enkä ole palaamassa kuin 2017 alusta. Aika summan olen maksanu turhaan, mutten uskalla erotakaan, jos vaikka tarvitsisin sitä palatessani. Mitä mieltä kannattaako?
[/quote]
Jo on lusmulla ongelmat.
Niin anteeks mikä lusmu? Hoidan omia lapsiani, sillä meillä ei ole taloudellisia pakotteita laittaa heitä päiväkotiin. Jääpähän teille enemmän hoitopaikkoja. Mitä vitun porukkaa täällä valittaa joka asiasta. Ap.
Kyllähän se tyhmältä tuntui mutta kun jäinkin työttömäksi kun hoitovapaa loppui niin olin ikionnellinen että maksoin. Nyt hankin uuden ammatin ansiosidonnaisella.
120 e vuodessa eli 10 e kuussa ja sinä itket sitä rahasummaa? No jos summa on sinulle mahdoton, niin eroa kassasta sitten. Siinäpä ne vaihtoehdot ovatkin.
Minä jouduin irtisanoutumaan kun lapsi ei pärjännytkään hoidossa. Onneksi olin maksanut ytk maksuja (3 kk piti olla karenssilla ja se kului kotihoidontuilla).
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:28"]
Niin anteeks mikä lusmu? Hoidan omia lapsiani, sillä meillä ei ole taloudellisia pakotteita laittaa heitä päiväkotiin. Jääpähän teille enemmän hoitopaikkoja. Mitä vitun porukkaa täällä valittaa joka asiasta. Ap.
[/quote]Jos teillä ei kerran ole huolta rahasta, niin miksi itket tuollaisen minisumman perään? Saat kulutettua tuon summan monta kertaa vuoden aikana täysin turhiin ostoksiin. Omituinen olet, yök.
Miksi et eroa ja liity sitten uudestaan ennen kuin palaat töihin?
Ite kuulun rakennusliittoon ja saan maksuvapautuksen hoitovapaan ajalta.
Minä olin hoitovapaalla vain puoli vuotta ja sinä aikana ehti työpaikka hävitä alta. Onneksi olin maksanut liiton jäsenmaksut.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:28"]
[/quote]Jos teillä ei kerran ole huolta rahasta, niin miksi itket tuollaisen minisumman perään? Saat kulutettua tuon summan monta kertaa vuoden aikana täysin turhiin ostoksiin. Omituinen olet, yök.
[/quote]
No kiitos vaan, kyllä meille tolle yli 700 € olis varmasti silti käyttöä. Itse olet omituinen, yök.
Mutta sain vastauksen siis, että kannattaa silti, jos vaikka menee työ alta kun palaan. Ap
Kuinka monta kymppiä se on? Kuinka paljon siitä tulee per kuukausi?