Oletko pettänyt nykyistä puolisoasi?
Kommentit (32)
Olen. Hän on minua 30vuotta vanhempi. Voi luoja mikä herrasmies naisen nautintojen antaja! Kynnys oli todella iso mutta rohkenin sillä vedimme puoleen toisiamme heti alusta alkaen. En ymmärrä mikä voi kemia tämä meidän välillä oikein on!
Tuntuu niin hyvälle olla NAINEN! Eikä vaan hetken ilo .
Älää tuomitko. Sillä mies jonka kanssa asun jäi juuri itse pettämisestä kiinni. Nyt on vain ajan kysymys kun asumme omillamme.
En ole, mutta houkutuksia on välillä liikaa.
Valitettavasti niin on tullut tehtyä, ja tietää. Olisi pitänyt paneskella enemmän nuorempana.
En ole koskaan pettänyt, enkä usko että koskaan pettäisinkään.
liian paljon menetettävää ja loukkaisin syvästi hyvää ja ihanaa miestä.
se olisi raskas taakka kannettavaksi, vaikka sen sitten tunnustaisikin.
Takana on kohta 10vuotta ja onnekseni voin todeta että mieheni vain komistuu jokaisen vuoden jälkeen.
joten eipä tarvitse aidan taakse kurkkia, kun omalla tontillakin on niin paljon nähtävää.
En koska rakastan miestäni oikeasti, en edes haluaisi ketään muuta.
En ole. Mutta olen kyllä rakastunut toiseenkin mieheen, mutta mieheni tietää sen ja se on hänelle ok :) Mutta se toinen mies ei ole alkanut suhteeseen kanssani. Olen vain tärkeä hänelle ja hän minulle.
Alunperin päädyin mieheni kanssa olemaan, koska tämä toinen mies ei halunnut silloinkaan alkaa mun kanssa suhteeseen. Tunsin mieheni aikaisemmin, mutta en muka voinut olla hänen kanssaan, kun mietin riittävätkö tunteeni. Kun tämä mielestäni elämäni rakkaus ei alkanut olla kanssani mieheni kalasti minut mukaansa. Päätin olla mieluummin hänen kanssaan kuin yksin. Uskoin, etten enää koskaan rakastu. Melkein kymmenen vuotta menikin, enkä rakastunut. Kunnes tapasin sen elämäni rakkauden uudelleen ja rakastuin taas. En tajua, miksei nykyinen mieheni sano että valitse jompi kumpi, mutta ei sano. Mikäs mun on ollessa, kun mulla on kaksi tärkeää miestä elämässäni, vaikka se elämäni rakkaus mies ei ihan niin paljon mua haluakaan tavata, kuin mä toivoisin. Mutta jonkinlainen yhteys kuitenkin on ja parempi sekin kuin ei mitään.