Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikka olisi elänyt siististikin, eikä ylipainoakaan olisi, niin silti on tunnustettava tosiasia: nelivitosen kroppa ei enää mene parikymppisen kehosta!

Vierailija
04.11.2021 |

Siksi päätinkin siirtyä käyttämään pyjamaa mennessäni nukkumaan. En pysty enää olemaan pelkissä alushousuissa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo kaksi asiaa, siis 45 v kropps ja pyjamas liittyy toisiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen pidäkään mennä 🙂 40-vuotias ei ole 20-vuotias.

Vierailija
4/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko salilla käynti?

Vierailija
5/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, kuvitteliko ap että olisi?

Vierailija
6/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo palelee sen verran, että pyjamas on hyvä.

Vierailija
7/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko salilla käynti?

Semmoinen Jari "Bull" Mentula -keho.

Vierailija
8/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Käyn aktiivisesti salilla, mutta kyllä useampi synnytys ja nopeat lihomiset/laihtumiset raskauksien aikana ja jälkeen, on tehnyt kudoksesta ja ihosta löysempää. Rasvaa myös alkaa kertymään helpommin epätoivottaviin paikkoihin. Tiedän, että vaikka miten kyykkäisin, en tule enää samaan yhtä kauniita jalkoja ja peppua kuin mitä minulla oli 20v sohvaperunana, enkä edes ole vielä kuin 35v. 

Vierailija
9/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se 20-vuotias ole välttämättä mikään meriitti. Onhan heissäkin vaikka minkä näköisiä ja muotoisia ja se on ihan ok. 40-vuotiaan ihminen keho on kuitenkin suhteellisen nuori vielä, ei edes elämän puolivälissä. Kunnioittakaa kehoanne joka on teille annettu ja pitäkää siitä huolta

Vierailija
10/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap on mies ja roikkuu jo niin alhaalla että on oltava pitkät puntit. Sellaista se on..

Vierailija
11/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, hapettuminen ja gravitaatio on tehnyt tehtävänsä. Kummasti helpottaa kun hyväksyy asian.

Vierailija
12/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjama peittää kyllä kivasti.

Vierailija
13/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duodaa, oletteko nähneet nykypäivän parikymppisen kroppia siis muidenkin kuin instapyllistelijöiden? Olen melkein 50 vuotta ja aivan varmasti minulla on parempi kroppa kuin nuorisolla, jotka ovat teini-ikäisestä olleet lihavia, löysiä ja liikkumattomia. 

Vierailija
14/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla? Oma 45-vuotias kehoni on ollut raskaana ja imettänyt ja selvinnyt molemmista hienosti, mutta jäljet jäi. Harrastan nykyään juoksua, joten olen paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen (top 5% omasta ikäluokasta), mutta vyötäröllä on makkaraa ja vähän joka paikka roikkuu. Mitä sitten, näillä mennään (ja on oikeasti helpottavaa, että on miesten silmissä näkymätön. En kaipaa sitä tuntemattomien tuijottelua, mistä sai nuorempana kärsiä).

Vierailija
15/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se 20-vuotias ole välttämättä mikään meriitti. Onhan heissäkin vaikka minkä näköisiä ja muotoisia ja se on ihan ok. 40-vuotiaan ihminen keho on kuitenkin suhteellisen nuori vielä, ei edes elämän puolivälissä. Kunnioittakaa kehoanne joka on teille annettu ja pitäkää siitä huolta

Ei edes elämän puolivälissä? Aika optimistista.

Vierailija
16/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nelikymppisen kropan sitten PITÄISI mennä kaksikymppisen kropasta?

Kerropa syy.

Minun kroppani on kuusikymppinen, ja hyvä kroppa onkin.

Pidän siitä paljon ja pyrin pitämään siitä hyvää huolta.

Se on kantanut kaksi hienoa lasta. Se on pysynyt tähän asti terveenä ja jopa voimakkaana.

Jaksan juosta kuusi kertaa viikossa kymmenen kilometrin lenkin josta yhdessä kuusikymppisen kroppani kanssa nautin suunnattomasti.

En vaihtaisi sitä mihinkään muuhun kroppaan sillä tämä on minun omani.

Kropassani näkyy elämisen jäljet ja saa näkyä. Vanheneminen on luonnollista, se että vielä omistaisin kaksikymppisen kropan olisi varsin luonnotonta.  Sellaista jäjittelevän voisin ehkä saada suurella työllä ja operaatioilla mutta ei se olisi luonnollinen terve kaksikymppisen kroppa. Se olisi leikelty ja pumpattu kuusikymppisen keho ja aika groteski näky.

Ihminen joka hyväksyy itsensä ja viihtyy kehossaan on se sitten millainen tahansa, joka hyväksyy itsensä ja on tasapainossa elämänsä kanssa on onnellinen. Jää paljon aikaa ja tilaa nauttia elämästä sen sijaan että surisi ja stressaisi kun ei näytä sitlä tai tuolta.

Tuo nykypäivän mieletön pinnallisuus on surullista. Se ryöstää ihmisiltä niin paljon ja aiheuttaa mielipahaa ja surua niiden keskuudessa jotka siihen hysteriaan syöksyvät mukaan. Epävarmoilta ja hyväksyntää hakevilta, joita on paljon.

Vierailija
17/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes elämän puolivälissä? Aika optimistista.

Minä tähtään pitkään elämään ja elän sen mukaisesti 😄

Vierailija
18/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto Astral-TV:seen saattaisi auttaa asiaa.

Vierailija
19/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropan arvo on aina sen toimivuus. Liikuntaa harrastetaan lihaskunnon, liikkuvuuden ja kestävyyden takia.

Aloitus on ihan absurdi. 😂

Vierailija
20/35 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväisempi nyt kuin nuorena. Toki ikä tuo mukanaan muitakin arvoja kuin ulkonäöllisiä, mutta olen ehdottomasti myös ulkoisesti tyytyväisempi