Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

INHOON HÄMÄHÄKKEJÄÄÄÄÄ

Vierailija
15.01.2015 |

Olin silloin 16 vuotias kun parhaan kaverini kanssa oltiin törmätty kaupungilla yhtiin poikiin ja tämä toinen, Make, antoi minulle puhelinnumeronsa ja odotti soittoani. Hän oli mua pari vuotta vanhempi, ajokortin saanut ja sovittiin että lähdetään porukalla joskus ajelee. Mua jännitti ihan hemmetisti ennen soittoa, mitämäsanonsille mitämäsanonsilleeee paniikki iskee!! Ellu, tämä mun bestis istui mun sängyllä ja psyykkas että hyvin se menee soitat nyt vaan. Istuin lattialla, sillä puhelin oli siellä, kyllä vain, lankapuhelin, kännykät oli vasta tuloillaan, Ringo oli silloin kova sana=DD  No, puhelu oli pitkä ja meni itseasiassa tosi hyvin, olin "cool" mitä silloin tarkoitettiinkaan kunnes...lattialla mun viereen ilmesty iso hämähäkki ja voi vittu mikä HUUTO JA METELI JA KIRKUMINEN siitä alkoi. Puhelimen luuri lensi minne sattui kun juoksin huoneen toiselle puolelle.  Muistaakseni ei enää tavattu tämän Maken kanssa.. =DDDD

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... okei.

Vierailija
2/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 17:24"]

Öö... okei.

[/quote]

Höh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä noloja juttuja teille on kakarana käynyt? Muistan myös kun silloin joooskuuus kauan oli tämmösia senssilinjoja, joille naiset saivat soittaa ilmaiseksi. No hirveästi soiteltiin, esitettiin ikäistään vanhempaa vähän matalampaa ääntä. Juttelin yhden miehen kanssa ja kyseli mitä mulla oli päällä jne, sitten kysyi missä olet juuri nyt, no sängyssä vastasin. Sitten se kysyi mitä sulla on paidan alla, kuulin mitä sulla on pään alla eli vastasin että tyyny. No sillalailla!!

Vierailija
4/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus.. kirjoitelkaa nyt  jotain tää menee kohta yksinpuheluksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi