Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimeeni ilmestynyt covid19 altistumisilmoitukset-sovellus

Vierailija
04.11.2021 |

En todellakaan ole tällaista ladannut. Onko teillä muilla tämä? Itselläni Android, Samsung käytössä.

Näinkö valvonta alkaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Itselle tuli Googlelta ilmoitus, että nyt täytyy kirjautua myös puhelimella sähköpostiin..jep jep.  Saa nähdä, vaihdanko sähköpostin esim. muualle. 

Vierailija
2/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisuus alkaa noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi.

Itselle tuli Googlelta ilmoitus, että nyt täytyy kirjautua myös puhelimella sähköpostiin..jep jep.  Saa nähdä, vaihdanko sähköpostin esim. muualle. 

Ja minulle tuli Samsungilta päivitetyt account-säännöt, jotka pitäisi käydä hyväksymässä. Enpä taida hyväksyä.

Ap

Vierailija
4/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhaisuus alkaa noin.

Voit sitä tuoksi nimittää jos haluat. Itse haluan pitää järjen päässäni tämän kaiken hulluuden keskellä ja se saattaa vaatia tietynlaista vainoharhaisuutta. Tai mitä se oman järjen käyttö sitten onkaan.

Ap

Vierailija
5/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Vierailija
6/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ladannut sovelluksen vai onko asetuksissa mahdollisuus laittaa ilmoitukset päälle? Ilmoitusmahdollisuus tuli jo aiemmin, mutta sovellus pitää itse ladata puhelimesi sovelluskaupasta.

Vierailija
7/7 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näköjään Google tms selvittänyt kummankin laitteen, jota käytän? Koska kun tarkistin puhelimen sekä tietokoneen ip-osoitteen, se oli olevinaan sama. Eikö eri laitteilla tulisi olla eri ip-osoite?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi