Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita, jotka lihottaneet itsensä "terveellisellä" ruualla

Vierailija
15.01.2015 |

Olen reilusti ylipainoinen, lihava oikeastaan. Syön lautasmallin mukaisesti ja monipuolisesti. Mutta... syön aivan liikaa pähkinöitä, hedelmiä ja avocadot on erityinen pahe.

Käyn jumpalla ja liikun sekä töissä, että kotona koiran kanssa.

What to do?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän hedelmiä, pähkinöitä ja etenkin avocadoja? :P

Vierailija
2/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt  "suositusten" mukaan, et terveellisesti.

Toki pähkinät ja avokadot ovat hyvää ravintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon jotenkin ihan outo, jos syön normaalisti, lihon. Tai turvotustahan se vaan varmaan on, vaikka pysyviä kilojakin tulee helposti. Aloitin painon tarkkailun jo yläasteella ja aikuisiällä painoni on heitellyt 57-74 kilon välillä. Tällä hetkellä painan 60kg ja se on hyvä. En ole liian laiha mutten lihavakaan.

Mutta heti jos lipsun karppi-salaatti-mehupaasto-linjalta, ilmestyy jenkkakahvat ja allit ja maha tursuaa kuin pullataikina. Joudun siis elämään lähes syömishäiriöisen elämää pysyäkseni edes jonkunlaisessa kuosissa. Nälässä en toki itseäni pidä ja liikunta kuuluu elämääni päivittäin jo selkävaivojenkin takia.

Mutta lautasmallilla ja parin tunnin välein syömisellä alkaisin heti lihoa, kait tää on joku aineenvaihdunnallinen juttu.. Äitini on samanlainen, lihoo helposti mutta laihtuu nopeasti, riippuen ruuan määrästä ja laadusta.

Olisi ihanaa syödä normaalisti ja välillä herkutella, mutta on "pakko" karppailla ja välttää karkkiövereitä viimeiseen asti. Heti jos herpaannun tulee kiloja ja löysää lisää. Rasittavaa, syömisen kuuluisi olla normaali osa arkea eikä tämmöinen stressinaiheuttaja ja jatkuvan suunnittelun tulos.

Vierailija
4/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan epäreilua, kun mies on hoikka ja saattaa vetäistä jäätelöpaketin kerralla huiviinsa, tai sipsipussin. Ei liho. Minä kyllä... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi