Saatteko mieheltänne julkisesti huomionosoituksia?
Haleja, pusuja.. Tai kävelettekö käsikädessä? Itse olen seurustellut poikaystäväni kanssa vajaa vuoden ja en saa koskaan tällaista huomiota osakseni kun olemme jossain. Kotona kylläkin. Itseäni tämä harmittaa, olisi kiva joskud vaikkapa kävellä käsikädessä.
Kommentit (12)
En lähes ikinä. Poikaystävä ei halua julkisesti hempeillä, en minäkään. Joskus käsi kädessä mennään muutama mettri, mutta sitten tekee mieli irrottaa.
Kävellään yleensä aina käsi kädessä, jos ei sitten ole kädet täynnä jotain kannettavaa. Halaillaan ja pussaillaankin julkisilla paikoilla. Ollaan +-40 -vuotiaita, että ei mitään teinejä. Aika tuore suhde kuitenkin, tai no onhan tässä melkein puolitoista vuotta jo menty.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:19"]En lähes ikinä. Poikaystävä ei halua julkisesti hempeillä, en minäkään. Joskus käsi kädessä mennään muutama mettri, mutta sitten tekee mieli irrottaa.
[/quote]
Sama :D ehkä olen oppinut sen kotoa tai jostain... baarissa tietysti tekee kaikenlaista!
Kyllä. :) Viimekeikan jälkeen se nousi rumpujen takaa ja käveli lavan eteen suutelemaan mua. Se oli iso juttu koska mies on tosi ujo, ja samalla tultiin kertarytinällä kaapista myös bändikavereille.
Ihan liikaa. Mies on ulkomaalainen ja ärsyttävä romantikko. Itse olen suomalainen naama norsunelimellä kulkija, joka haluaisi vaan sulautua maastoon.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:20"]
Kävellään yleensä aina käsi kädessä, jos ei sitten ole kädet täynnä jotain kannettavaa. Halaillaan ja pussaillaankin julkisilla paikoilla. Ollaan +-40 -vuotiaita, että ei mitään teinejä. Aika tuore suhde kuitenkin, tai no onhan tässä melkein puolitoista vuotta jo menty.
[/quote]
Heh, meillä tulee kohta seitsemän vuotta täyteen ja mun mielestä todella tuore suhde. :)
Mies kietoo yleensä kätensä ympärilleni kun kävellään, erotessa eri suuntiin vaihdetaan pusu. Yhdessä 20 vuotta.
Pian 40 vuotta yhdessä, lähes tuo aika aviossa, ja edelleen kävelemme käsi kädessä, ajelemme autoa usein käsi kädessä (ratista ohjaavan käsi päälimmäisenä, valmiina tarttumaan rattiin tarvittaessa) ja mies halailee minua esim kaupan rullaportaissa tai kun erkanemme eri suuntiin kaupungilla, niin usein silloin, ja kun tavataan, niin halataan. Ja ihan suomalaisia perusjuntteja ollaan. Tämä on ilmeisesti pitänyt yllä romanttista suhdettamme koko ajan.
Mies saattaa kattaa aamupalan ja laittaa kynttilän ja tulla herättämään minut ja ojentaa kätensä vetääkseen minut ylös. Tuo joskus yllättäen ruusuja, olipa meillä vain minä tai esim lapset perheineen. Samaa jatkunut läpi yhteisen taipaleen. Mutta on kyllä joskus tosi ilkeäkin, että ei täällä vain ruusun terälehdillä tanssita, vaan joskus kovastikin niillä piikkivarsilla! On luvattu ylä- ja alamäet mennä yhdessä, niin sitä tässä koetetaan, loppuun saakka.
Yööh. Ei kuivapanna ihmisten ilmoilla, ei ole sopivaa kanssaihmisiä kohtaan. Ehtii kotonakin.
Ihquu>3 Kattokaa kaikki mulla onkin poikkis... :P