Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilarien tilaus netistä.

Vierailija
15.01.2015 |

Minulla siis on Instrun resepti piilareihin, mutta muualta ne saisin paljon halvemmalla. Näissä vaan kaarevuus ja halkaisija ei ihan täysin täsmää reseptissä mainittujen kanssa, eikä saatavilla ole täsmälleen samaa kaarevuutta ja halkaisijaa. Haittaako se miten paljon? Vaikuttaako näkökykyyn ja käyttömukavuuteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä piilarit sulle on määrätty? Eikö niitä muka löydy netin valikoimasta? Monet silmälasiketjut myyvät "omia" merkkejään, jotka todellisuudessa on jollakin toisella myyntinimellä muualla. Mikä merkki sinulle on määrätty?

Vierailija
2/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:56"]

Mitkä piilarit sulle on määrätty? Eikö niitä muka löydy netin valikoimasta? Monet silmälasiketjut myyvät "omia" merkkejään, jotka todellisuudessa on jollakin toisella myyntinimellä muualla. Mikä merkki sinulle on määrätty?

[/quote]

Olikohan 1-day Acuvue..en ole ihan varma.. Voi toki olla, että JOSTAIN ne saisi täsmälleen reseptin mukaan, mutta jos vastaisuudessa löydän ne halvimmillaan poiketen reseptistä, niin uskallanko tilata?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaarevuudessa on hyvin pieni ero, et välttämättä sitä eroa huomaa. Itselläni esimerkiksi on sama onko 8.5 tai 8.6. Mutta merkkikohtaiset erot taas on hyvinkin suuret. Mulla käytössä acuvue, kun esimerkiksi dailies ei sovi yhtään. Parin tunnin päästä jo tuntuu että on otettava linssi pois. Ja tää ei mulle ainakaan ole säästökohde, säästää voi jostain muusta.

Vierailija
4/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden linssikauppojen sivuilta löytyy joku infosivu jossa on lueteltu liikkeiden myymät merkit ja mitä tuotteita heidän sivuillaan ne vastaavat. :)

Vierailija
5/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä netistä löydy niitä täsmäälleen samoja jotka on sovitettu ja silmiisi sopiviksi todettu.

Vierailija
6/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenson myy acuvue sarjaa. Itselläni on harvinainen kaarevuus mutta sieltä oon löytänyt. Jos linssit on liian löysät niin liikkuvat koko ajan silmän pinnalla joten joudut räpsyttelemään jatkuvasti silmiä ja linssi voi pudota silmästä. Jos taas linssi on liian tiukka niin on hankalaa poistaa linssit ja silmä ei pääse 'hengittämään' joten silmät kuivaa. Eli väärä kaarevuus linsseissä on rahan hukkaa ja päänsärkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme