Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenestäkään muusta rasittavaa puhua ihmisille?

Vierailija
15.01.2015 |

Olisi kiva, jos joinain päivinä ei täytyisi. Toivon aina, että päiväkodin henkilökunta ei juttelisi muuta kuin tervehdykset. Tietysti mua oikeasti kiinnostaa, jos niillä on jotain asiaa, mutta en tykkää jutella. Myös aina kun näen jonkun tutun naapurin niin ajattelen että voi eei, voisinpa piiloutua. Tykkään kyllä nähdä kavereita, kun etukäteen tiedän että tavataan ja jutellaan sitten. Pahinta on, jos joku tulee yllättäen soittamaan ovikelloa. Tykkäisin, että toinen lähettää vaikka tekstiviestin, jossa esittää asiansa/ehdotuksensa. Mistähän se kertoo, että täytyy henkisesti valmistautua joka pikku asiaan ja yllätykset ärsyttää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunne samoin mutta uskon itseni kohdalla se on että inroverttiys ja tietynlainen tempperamentti. Muuten en kyllä minäkään tykkää yllätyksistä. Haluasin että kaikki asiat ihmisten kanssa voisi hoitaa s-postilla. Ihmisilla on kumma hinku puhua puhelimessa. Haluan hallita ihmiskontaktejani, koska ne useimmiten aiheuttavat stressiä. Se se syy varmaan on, haluan hallita asioita, jotka aiheuttavat stressiä minun temperamenttini omaavalle ihmiselle. En muutenkaan kiinnostu turhasta pölinästä ihmisten kanssa. 

Vierailija
2/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää puhua kuin lähimmille ystäville ja perheelle. En halua ketään kylään luokseni. Pahinta kun ns puolitutut tunkee väkisin kylään. Aina pitää keksiä syitä miksi ei voi tulla. Inhoan vieraita ja puhumista tyhjänpäiväisistä asioista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, tykkään puhua mutta vaan sellaisessa ympäristössä jossa olen siihen valmistautunut. En ole yhtään smalltalk-ihminen, kuolisin henkisesti jossain jenkkilässä tai vähän etelämmässä :D tänään viimeksi aamuisemmalla jouduin tilanteeseen jossa yhtäkkiä piti puhua monelle vieraalle ihmiselle sellaista semi liibalaabaa ja olen vieläkin vähän ahdistunut ja "shokissa"...

Vierailija
4/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis epäsosiaalinen

Vierailija
5/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:16"]

Sama, tykkään puhua mutta vaan sellaisessa ympäristössä jossa olen siihen valmistautunut. En ole yhtään smalltalk-ihminen, kuolisin henkisesti jossain jenkkilässä tai vähän etelämmässä :D tänään viimeksi aamuisemmalla jouduin tilanteeseen jossa yhtäkkiä piti puhua monelle vieraalle ihmiselle sellaista semi liibalaabaa ja olen vieläkin vähän ahdistunut ja "shokissa"...

[/quote]

Mietin samaa, että Suomi taitaa olla mulle oikea paikka asua :) 

Vierailija
6/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

t: Holopainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä