Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko joskus ostanut ns. luuseriosaketta joka
03.11.2021 |
on ollut kaikkien hyljeksimä ja tietenkin myös sikahalpa, koska yrityksellä on ollut suuria vaikeuksia ja olet jo asennoitunut että konkkaan voi mennä ja sitten yritys onkin noussut suosta ja osake lähtenyt hurjaan kiitoon ja olet tehnyt huiman voiton?
Mikä osake oli kyseessä jos näin oli?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kukaan ei ole Suomessa näköjään rikastunut edes vähän tällä tavoin :).