Mitä mieltä miehet olette näistä rinnoista?
Joko rupee olemaan liian isot?
Kommentit (60)
Eipä se vaikuttanut miltään järjen jättiläiseltä ainakaan bloginsa perusteella. Mikä nyt ei varmaan ketään yllätä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:34"]ap onks noi sun omat?
t mies/kuopio
[/quote]
Täällä ois kuopiolainen 70F luimutisseillä, mutta olen naisiin päin :D
- ei ap -
Ei kiinnosta ollenkaan tuollaiset. Mutta kyllähän minä häntä panisin, seksiähän se vain on.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:53"]
Joko rupee olemaan liian isot? http://m.iltalehti.fi/fiidifi/2015011419021680_fd.shtml
[/quote]
Tulee mieleen kaksi pulleaa mahaa.
Mä meinaan suoraansanottina tukehtua jo omiinikin 80E/F kun olen muuten aika pieni niin jos ois tuommoiset :0 mun ympärys on 110cm :D
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:59"]Osaaks toi uida
[/quote]
Ei sen tarvii, kun tisut pitää sen muutenkin pinnalla. :-D
Kaksi pahanlaatuista kasvainta,hyi olkoon.
On noi hirveät, mutta paremmat kun tyhjät nahkapussit.
Twitterissä oli kommentoinut näin: "minun rinnoillani on oma tahto. Kunne alkavat liikkua, muu vartalo seuraa perästä". :-D
Sairaan rumat. Hyi helvetti. Jos tollaiset hirviötissit kävelisi vastaan, juoksisin pakoon.
Mun lapsi painaa 16 kg, voin kuvitella miten raskasta olisi jos sen painoinen möykky, tai vaikka kaksi puolikasta, liimattais rintakehään... Hölkyn kölkyn.
Okei onhan nuo liian isot, mutta silti olis aika mielenkiintosta harrastaa seksiä hänen kanssa. Ja miten se liikkuu nuitten pallojen kaa kaupungilla?
Melkein yhtä leveä kuin pitkäkin. Naisen pituus 168cm ja rinnan ympärys 150cm. O_o
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 17:08"]Sairaan rumat. Hyi helvetti. Jos tollaiset hirviötissit kävelisi vastaan, juoksisin pakoon.
[/quote]
No jokainen varmaan juoksisi pakoon jos jättitissit kävelis vastaan. ;D
Sievät, pienet tisulit. Mieli herkistyy..
Muistuttavat yhtä napatyrää, jonka näin kerran, oli kooltaan koripallosta hieman isompi. Suonetkin näkyvillä samalla tavalla.
Sairaanhoitaja