Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pyydä anteeksi

Vierailija
14.01.2015 |

Mies on muuten todella ihana, huolehtiva ja osoittaa rakkauttaan erilaisin tavoin. Mutta ongelmana on se kun mies ei ikinä pyydä riitatilanteessa anteeksi. Ei
ole ollut isoja riitoja, mutta yleensäkin riidat loppuvat siihen kun menen toiseen huoneeseen nukkumaan. Eikä miehellä tule mieleenkään anteeksi pyytää. Itse
aina pyydän anteeksi kun olen vähänkään pahoittanut toisen mieltä. Esimerkkinä tän päiväinen.. Siivosin taloa yksin kun mies oli kavereidensa kanssa. Ensin tuli mäkätystä siitä, kun en tajunnut käyttää miehen logiikkaa siinä, että likasten vaatteiden joukossa sattuu olemaan yhdet puhtaat housut. Seuraavaksi siitä etten likasten sukkien keskeltä tajunnut että siellä on myös miehellä PUHTAITA sukkia. Vaan kaikki meni pyykkikasaan. Kerroin ja ärähdin myös sille, että pahoitti mielen, mutta mitäpä tekee mies. Ei muuta kuin pelaamaan vaan!
Jos satun jonkun riidan aikana huomauttamaan "anteeksikin voi pyytää" niin kuulemma sen jälkeen ei ainakaan pyydä.
Mitä tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies ei myöskään pyydä anteeksi, vaikka loukkaisi suoraan pahastikin (voin vaikka itkeä, ei lohduta, eikä pyydä anteeksi).
Itse olen tehnyt lopulta niin, että olen ilmoittanut etten keskustele hänen kanssaan mistään, ennen kuin pyytää anteeksi. Välillä on menty kaksikin päivää hiljaisuudessa ennenkuin anteeksipyyntö on tullut. Helvetin rasittavaa. On vain oppinut lapsuuden kodissaan, että asiat pyyhkäistään maton alle ja ollaan, niin kuin ei oltaiskaan.
Muuten mies kyllä huomioi, kummallista vain tämän loukkaamisen/anteeksipyytämisen osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi