Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodin1 ja asiakaspalvelu. Siellä koskaan kuultukaan sellaisesta?

Vierailija
14.01.2015 |

Rupee ihan pikkuhiljaa palamaan käpy tohon puljuun. Kaksi sähköpostia lähtenyt sinne erään asian tiimoilta ja kumpaankaan en ole saanut vastausta! Äärimmäisen epäkohteliasta ignoorata asiakas täysin. Olenko ihan marginaalitapaus vai onko muilla vastaavaa kokemusta heidän "asiakaspalvelustaan"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :( Eivät vastaa meileihin eivätkä edes FB:ssä. Kun pääsin puolen tunnin maksullisen jonotuksen jälkeen läpi puhelin"palveluun" ja kerroin että en ole saanut tarvitsemiani tietoja, niin asiakas"palvelija" oli vaan että "jaa jaa ikävä kuulla", ja meiliähän ei luonnollisesti ole tullut edelleenkään.

Vierailija
2/4 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vastattiin ja sovitiin että uusi tuote lähetetään tilalle. Sitten tuleekin viestiä että enkö aio hakea tuotetta!! Joo, olisin hakenut jos joku olisi ilmoittanut että tuote on valmiina haettavaksi... Monen mutkan jälkeen sain tuotteeni ja toivon etten tarvitse heidän asiakas"palveluaan" enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus ja puhelinaspakin oli jonkun aikaa suljettuna. Vihdoin sain jonkun langanpäähän eikä mitään pahoitteluja tms. heidän mokastaan. Katotaan nyt, saanko ikinä rahojani takaisin sieltä.

Vierailija
4/4 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vastaa sähköposteihin vaikka kirjoitin, että voisivatko vastata. Ei mitään vastausta. Kyse myös rahapalautuksesta, jota ei ole kuulunut, ei näkynyt. En enää koskaan ikinä aio asioida tuossa kioskissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi