Kodin1 ja asiakaspalvelu. Siellä koskaan kuultukaan sellaisesta?
Rupee ihan pikkuhiljaa palamaan käpy tohon puljuun. Kaksi sähköpostia lähtenyt sinne erään asian tiimoilta ja kumpaankaan en ole saanut vastausta! Äärimmäisen epäkohteliasta ignoorata asiakas täysin. Olenko ihan marginaalitapaus vai onko muilla vastaavaa kokemusta heidän "asiakaspalvelustaan"?
Kommentit (4)
Minulle vastattiin ja sovitiin että uusi tuote lähetetään tilalle. Sitten tuleekin viestiä että enkö aio hakea tuotetta!! Joo, olisin hakenut jos joku olisi ilmoittanut että tuote on valmiina haettavaksi... Monen mutkan jälkeen sain tuotteeni ja toivon etten tarvitse heidän asiakas"palveluaan" enää ikinä.
Sama kokemus ja puhelinaspakin oli jonkun aikaa suljettuna. Vihdoin sain jonkun langanpäähän eikä mitään pahoitteluja tms. heidän mokastaan. Katotaan nyt, saanko ikinä rahojani takaisin sieltä.
Eivät vastaa sähköposteihin vaikka kirjoitin, että voisivatko vastata. Ei mitään vastausta. Kyse myös rahapalautuksesta, jota ei ole kuulunut, ei näkynyt. En enää koskaan ikinä aio asioida tuossa kioskissa.
Sama täällä :( Eivät vastaa meileihin eivätkä edes FB:ssä. Kun pääsin puolen tunnin maksullisen jonotuksen jälkeen läpi puhelin"palveluun" ja kerroin että en ole saanut tarvitsemiani tietoja, niin asiakas"palvelija" oli vaan että "jaa jaa ikävä kuulla", ja meiliähän ei luonnollisesti ole tullut edelleenkään.