JUURI NYT kirvesmurhaaja OULUSSA
Poliisi varoittaa liikkumasta alueella
Kommentit (225)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:50"]Toivottavasti löytyy ennen yötä.
[/quote]
Sitä toivon minäkin
Toivottavasti löytyy vaikka tuntomerkit on aika huonot. Voi toisaalta kyllä verinen mies kiinnittää ihmisten huomion...
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421168397807.html
Omistajaa sanoo asiakkaiden keskuudessa aina olleen hyvä henki. Ja itse olen täysin samaa mieltä..Tuiskussa tuli joskus hyvinkin paljon istuttua ja aina oli iloista väkeä ja hyvä meininki. Ei yhtään räkälämeininki, kun sellainen tuisku ei ole.
Tulis tänne, mä oon vailla harjoitusvastustajaa. Eikai haittaa jos vähän kurmootan.
Toinen uhri ravintolan työntekijä.. :( ei voi olla totta.
Kyllä vähän kuumotti oottaa bussia tuossa merikosken pysäkeillä joku aika sitten. Jokaisella vastaantulijallaki tummat vaatteet
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:46"]
Kuka kantaa kirvestä messissä? Kyllä musta kuulostaa aika suunnitelmalliselta jos tosiaan on kirves kyseessä.
[/quote]
Onhan se voinut olla metsätöissä siinä Tuiran silloilla ja kotimatkalla poikennut Tuiskuun.
"Poliisi kertoi epäillyn olevan tummaihoinen, noin 180 senttinen mies, joka on pukeutunut tummiin vaatteisiin. Hänen uskotaan paenneen valtatietä pyörätietä pitkin Ruskon suuntaan."
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:07"]
Ilmeisesti tekijä on valkoihoinen, kun IS:n uutisessa kommentointimahdollisuus.
[/quote]
tummaihoinen . Oli lehdessä
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:18"]
[/quote]
Ei yllättänyt, kun Tuirasta kyse.
Jaa että SINNE se mun kirves katosi :D
Pitänee kait hakea Jamppa takasin, ku nuin riahuu
Hellyyttävää kun av-mammat pelkää, jopa kaukana ko. alueesta. Voin luvata ettei se nyt kirveen kanssa paukkaa randomina av-mammojen koteihin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:07"]
Ilmeisesti tekijä on valkoihoinen, kun IS:n uutisessa kommentointimahdollisuus.
[/quote]
Ei, vaan tummaihoinen.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:23"]Hellyyttävää kun av-mammat pelkää, jopa kaukana ko. alueesta. Voin luvata ettei se nyt kirveen kanssa paukkaa randomina av-mammojen koteihin.
[/quote]
Ja täällä toinen av-mamma toteuttaa suojeluviettiään.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:23"]
Hellyyttävää kun av-mammat pelkää, jopa kaukana ko. alueesta. Voin luvata ettei se nyt kirveen kanssa paukkaa randomina av-mammojen koteihin.
[/quote]
Jos kyse on jostain wannabe-jihadistista, niin kuka tahansa voi joutua uhriksi, mikäli copycatit innostuvat esimerkistä.
Hommafoorumilla koettiin juuri kollektiivinen orgasmi.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:30"]
Hommafoorumilla koettiin juuri kollektiivinen orgasmi.
[/quote]
Osaatpa ajatella kieroutuneesti. Hommalla suurin osa porukasta PELKÄÄ, että Suomessakin alkaa ghettoutuminen ja väkivaltaisuus yleistyä eikä todellakaan halua, että maailmalta tullaan tänne tappamaan, raiskaamaan ja ryöstelemään. Hommassa on myös ihmisiä, jotka ovat jopa itse joutuneet mamujen uhreiksi.
Taidat itse saadat orgasmisi jostain oudosta...
OVET LUKKOON ITÄ-TUIRASSA, KOSKA MIES VAPAANA. ELINKAUTINEN
Tuisku on Oulu lähiöpubeista parhain. Järkyttävää että siellä tapahtui tuollaista. Ei silti, aion kyllä jatkossakin käydä, mutta kyllähän se henkilökuntaan ja asiakkaisiin vaikuttaa varmasti tuollainen veriteko.