Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso on välinpitämätön

Vierailija
03.11.2021 |

Puoliso ei viitsi mennä suihkuun, häntä ei haittaa vaikka hygienian puutteen vuoksi ei peittokaan heilu. Mikä siinä on nii hankalaa? Suihku edes kerran viikossa? Nukkuu vaikka sohvalla, jos on petivaatteet vaihdettu eikä jaksa mennä suihkuun. En voi sille mitään, että otan asian henkilökohtaisesti. Tuntuu pahalta, että häntä ei kiinnosta seksi mun kanssa sen vertaa, että viitsisi pestä itsensä edes tuon kerran viikossa. Aikaahan se ei montaa minuuttia veisi. Tunnen itseni ihan paskaksi. Enkö kelpaa enää? Ei ole masennusta. Hän väittää rakastavansa, mutta ehkä onkin vain läheisriippuvainen. Olen niin surullinen.

Asiallisia mielipiteitä, kiitos.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä uusi ilmiö? Jotakinhan tuossa on vialla, ei ole normaali aikuisen käytöstå. Voisiko hänellä olla jotain mielenterveyden ongelmia?

Vierailija
2/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta läheisriippuvaiselta. Vain välinpitämättömältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitten ole mitään tehtävissä, jos hän ei vaan välitä😢

-ap

Vierailija
4/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis lähtemään? Jos olet, voit sanoa, että sinä lähdet nyt ja syy on tuo. Siinä kohtaa puoliso tekee ratkaisunsa onko valmis skarppaamaan vai haluaako elää possuna yksin läävässään. 

Vierailija
5/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen, kumppania ei onneksi ole. Mua ei vain kiinnosta elämä ollenkaan.

Vierailija
6/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis lähtemään? Jos olet, voit sanoa, että sinä lähdet nyt ja syy on tuo. Siinä kohtaa puoliso tekee ratkaisunsa onko valmis skarppaamaan vai haluaako elää possuna yksin läävässään. 

Mielessä on käynyt, kun näin olen onneton. Toisaalta, onko tämä syy päättää yli 20v parisuhde ja avioliitto? Nytkin eri syistä pian kk ilman seksiä. Eikä tunnu toista haittaavan. En haluis pakkeja, niin oon vaan hiljaa, vaikka yleensä teen mielelläni aloitteita. Pakit vaan vie itsetunnon. Toivon, että hänelläkin ne halut heräis. (Toki riidellessä aiheesta ei ne varmaan paranekkaan, ikävä kierre: asia jää mua vaivaamaan, olen kiukkuinen ja hän on jo unohtanut asian. Mä en kiinnosta häntä, koska olen pahalla päällä kokoajan. ). Olenko itsekäs ja ajattelen vaan omia halujani?

Vierailija
7/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä taloyhtiön saunavuoro tai oma sauna? Siellä voisit luontevasti tarjoutua pesemään ainakin selän.

Vierailija
8/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ihan suoraan että piirakkaa kiinnostaa vasta kun porkkana on käynyt pesulla. Jos porkkana vetää siitä pultit, vaihda kurkkuun.

Vierailija
9/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aina. Alkuhuuman jälkeen viat paljastuu

Vierailija
10/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on masentunut. Silloin itsestä huolehtiminen jää monesti retuperälle ja jopa suihkussa käynti on vaikeaa. Vai onko ollut aina tuollainen?

Vierailija
11/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin aina. Alkuhuuman jälkeen viat paljastuu

Alkuhuumasta 20 vuotta...

Vierailija
12/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko yksi suihkukerta viikossa riittäisi XDDDDDDDDDD Et VOI olla tosissasi, huhhuh.

Vierailija
13/13 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on masentunut. Silloin itsestä huolehtiminen jää monesti retuperälle ja jopa suihkussa käynti on vaikeaa. Vai onko ollut aina tuollainen?

Väittää ettei ole masentunut. Ei aina ollut näin. Ei nyt mikään innokas pesijä, mutta kuitenkin. Seksin vähenemiseen varmaan ikäkin vaikuttaa. Kumma vaan että aina silloin kun hän haluaa niin seksiä on. Mä saan pakit. Seksiä oli paljon enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi