Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ero ja tinder
apt
03.11.2021 |
Tilanne olisi se että olen vasta eronnut pitkästä suhteesta ja latasin tinderin ihan mielenkiinnosta että tarkastaisin oman ''markkina-arvon''. Oli vain päivän käytössä ja sen jälkeen pistin piiloon oman proofiilin. Kunnes kävikin niin että mukavan oloinen nainen alkoi juttelemaan ja keskustelu luisti hyvin. Mietin vain että oon vasta eronnut ja pitäisi käsitellä ero ja yksin oleminen( Taustalla siis ollut aiemmin pakonomaista kumppanin kaipuuta ja vaikeata olla yksin) Niin tuntuu että olisi järkevin ratkaisu vain lopettaa tämänä naisen kans jutteleminen ja poistaa tinder ja katsoa joskus myöhemmin uudestaa. Vai mitä olette mieltä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olet luullakseni vahvoilla siinä, että ainakaan omasta mielestäni optimaalisinta ei ehkä ole kohdata ja löytää uutta kumppania jollei ole vielä ennättänyt "palautua" aiemman suhteen päättymisestä.
On tällöin luultavasti helpommin mahdollista,että uusi suhteesta tulee tahattomasti laastarisuhde mutta toisaalta mistä sitä tietää koska ja milloin lupa kohdata itselleen kumppani?
Itse olen ollut vuosia sinkku ja samassa ajassa osa kavereistani on ennättänyt useampaan kertaan löytämään itselleen kunppanin ja eroamaan - löytääkseen ja kohdatakseen taas uudenm kumppanin ja itse on aina vaan sinkku vuodesta toiseen ja löytämätä ja saamatta itselleen kumppania niin kyllä sitä kaiken näköistä on jo ennättänyt mielessäni pyöriä...