Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isommat lapset eivät kiinnosta ketään?

Vierailija
14.01.2015 |

Monilla ystävilläni ja tuttavillani on pienemmät lapset kuin meillä. Lähes poikkeuksetta kun tapaamme, kukaan ei koskaan kysy minun lapsistani.
Omistaan puhuvat ja toki kyselenkin mitä kuuluu jne. Muuttuuko lapsi epäkiinnostavaksi kun se kasvaa?
Itse kun ajattelen, että elämä isomman lapsen kanssa on paljon monipuolisempaa ja rikkaampaa, lapsen elämässä tapahtuu esim. kouluiässä paljon enemmän kuin taaperon tai vauvan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kiinnostaa omien lasten ikäiset lapset... olivat pieniä tai isoja.

Vierailija
2/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä se lapsi on melkein osa äitiä joten äidistä tuntuu kuin hän puhuisi itsestään. Vanhemapana lapset ovat jo itsenäistyneet joten tätä mahdollisuutta ei ole enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:57"]

Pienenä se lapsi on melkein osa äitiä joten äidistä tuntuu kuin hän puhuisi itsestään. Vanhemapana lapset ovat jo itsenäistyneet joten tätä mahdollisuutta ei ole enää.

[/quote]

... tai ainakin tuon symbioosivaiheen kuuluisi pikkuhiljaa jäädä pois. Joillain ei vain jää...

Vierailija
4/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syrji. Minua eivät kiinnosta minkään ikäiset lapset, enkä kyllä kysele puolisosi tai sisarustesi asioistakaan. 

Vierailija
5/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kiinnosta jonkun tutun muksun treenit tai koulumenestys. Sillon pienenä oli vielä ihan kiva kuulla koska ne oppi käveleen , puhuun tms. "merkittävää". Ei mua kyllä kiinnosta sekään miten pikkulapsi syö tai paskoo tai käyttääkö se vielä vaippaa tms.

Vierailija
6/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, lapset ovat ihania, mutta noin kouluikäisestä aikuisuuteen pelkkä riesa. Siksi en omia haluakaan vaan tyydyn hellittelemään muiden pikkuisia. Teinenä ovat sitten minusta yhtä vähän kiinnostuneita kuin minä niistä eikä harmita yhtään.

Vierailija
7/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut kenenkään lapsista. Pienen lasten äideiltä kyselen lasten kuulumisia puhtaasti kohteliaisuudesta.

Lapset ovat ihan omia ihmisiään, eikä lapsesta automaattisesti pidä jos pitää äidistä.

Vierailija
8/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin MUITTEN lapset eivät kiinnosta ketään.

Vierailija
9/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ole huomannut omassa ystäväpiirissäni vastaavaa. Meillä on monenikäisiä lapsia piirissämme, ihan jo omillaan asuvia parikymppisiä, minulla alakoululaisia ja jollain ihan pieniä. Ihan samalla tavoin sitä lasten kuulumisia kysellään tai ollaan kyselemättä, ei lasten ikä vaikuta tähän millään tavalla. 

Outo ystäväpiiri sulla. 

Vierailija
10/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ei ole enään sööttejä. Sama juttu koiranpennun ja aikuisen koiran kanssa, jälkimmäinen on vain riesa :)

Vierailija
11/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kuin koiranpentujen kanssa. Ne on vain pentuina söpöjä. Meidät voi sit vanhempana hyljätä, koska poissa silmistä, poissa mielestä.

t. laitosnuori

Vierailija
12/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminä. Ja meidän lapset. 

Vierailija
13/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin kiinnostaa ja enemmänkin juuri ne isommat lapset. Pikkulapsiaika oli vain pakollinen ja sietämätön välivaihe lapsuuteen ja nuoruuteen.

Vierailija
14/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska niillä isommilla lapsilla on jo oma elämä.

Kuten vanhemmillakin pitäisi siinä vaiheessa olla.

Vierailija
15/15 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itse asiassa kiinnostaa paljon enemmän isompien lasten tekemiset kuin vauvat tai taaperot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi