Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantaja unohtanut minut pois parkkipaikan laskuttamisesta - Ilmoittaisitteko asiasta?

Vierailija
03.11.2021 |

Siihen tehtiin remonttia niin se poisti minulta sen paikan laskuttamisen ja nyt kun se on valmistunut pari kuukautta sitten niin se ei ole muistanut lähettää minulle uusia vuokramaksuja siitä, mitä tekisitte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jossain kohtaa huomaa, joudut maksaa ne sitten kaikki kerralla

Vierailija
2/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Pikkuraha, ikävä fiilis jos laskuttaa sitten jälkeenpäin kerralla kaikki ja tietenkin sitten olettaa että olet huijannut vaikka et olisi edes huomannut.

Ja hieman laajemmin: miksi juuri sinun ei kuuluisi maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko laissa määritelty että niitä pitää maksella jälkikäteen?

Vierailija
4/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuttaa kyllä. Ottaa kyllä omansa mikä kuuluu.

Vierailija
5/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tai myöhemmin tilintarkastaja huomaa ja saat ison jälkilaskun.

Vierailija
6/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Pikkuraha, ikävä fiilis jos laskuttaa sitten jälkeenpäin kerralla kaikki ja tietenkin sitten olettaa että olet huijannut vaikka et olisi edes huomannut.

Eihän se minun tehtävä ole huolehtia jos vuokranantaja ei muista lähettää niitä. On se muutaman kympin kuukaudessa. Minä lähetin sille jo viestiä pari kuukautta sitten ja se on silti unohtanut.

Vierailija
7/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et maksa, sinulla ei ole pysäköintipaikkaa ja sen voi vaikka naapuri varata itselleen.

Paikat on varmaan menneet uusjakoon remontin yhteydessä.

Vierailija
8/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se minun tehtävä ole huolehtia jos vuokranantaja ei muista lähettää niitä. On se muutaman kympin kuukaudessa. Minä lähetin sille jo viestiä pari kuukautta sitten ja se on silti unohtanut.

Onko sähköauton latauspaikka, kun noin kallis? Meillä on lämmityspistokepaikka 8 €/kk ja kylmä paika 4 €/kk.

Vierailija
9/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap? Sinähän olet huijari kun käytät ilmaiseksi palvelua josta pitäisi maksaa ja tiedät asiasta. Mikset muistuta uudestaan? Vuokrantaja voi myös suuttua ja sitten sulla ei ole enä parkkipaikkaa. Ehkä tämä on sulle ok tai et välitä?

Vierailija
10/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et maksa, sinulla ei ole pysäköintipaikkaa ja sen voi vaikka naapuri varata itselleen.

Paikat on varmaan menneet uusjakoon remontin yhteydessä.

Siinä on kaksi tahoa, toinen ylläpitää vuokrasopimuksia ja toinen laskuttaa, laskuttaja on unohtanut minut.

Vierailija
11/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sähköauton latauspaikka, kun noin kallis? Meillä on lämmityspistokepaikka 8 €/kk ja kylmä paika 4 €/kk.

Se on lämmin hallipaikka jossa on myös autonpesupaikat.

Vierailija
12/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee ehkä yllätyksenä, mutta autopaikat on eri hintaisia eri puolen maata sekä eri taloyhtiöissä. Meillä esimerkiksi autopaikat on erillisiä osakkeita ja silti niistä maksetaan taloyhtiölle 30e/kk. Paikkoja vuokrataan eteenpäin (omistaja vuokraa) 150e/kk. Eli tästä yhtiöstä et neljällä egellä paikkaa saisi.

Vierailija
13/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap? Sinähän olet huijari kun käytät ilmaiseksi palvelua josta pitäisi maksaa ja tiedät asiasta. Mikset muistuta uudestaan? Vuokrantaja voi myös suuttua ja sitten sulla ei ole enä parkkipaikkaa. Ehkä tämä on sulle ok tai et välitä?

Olen kerran muistuttanut jo. Eikai minun pidä jatkuvasti heitä muistuttaa kun eivät lähetä laskuja?

Vierailija
14/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ns kahden vuoden sääntö. Palveluntuottaja saa laskuttaa kahden vuoden sisällä palvelujaan.

Vierailija
15/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja kirjoitti:

Lisäksi vuokranantajat pyrkivät pimittämään vakuusrahan itsellään keinolla millä hyvänsä. Siihenkin kannattaa vuokralaisen varauta hyvissä ajoin.

Vierailija
16/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantaja kirjoitti:

Lisäksi vuokranantajat pyrkivät pimittämään vakuusrahan itsellään keinolla millä hyvänsä. Siihenkin kannattaa vuokralaisen varauta hyvissä ajoin.

Tässä parkkipaikassa ei ole vakuusrahoja kiinni.

Vierailija
17/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantaja kirjoitti:

Tietysti yrittää pitää vakuusrahan itsellään. Sehän päivän selvä asia.

T. Vuokranantaja (sijoittaja)

Vierailija
18/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantaja kirjoitti:

Tietysti yrittää pitää vakuusrahan itsellään. Sehän päivän selvä asia.

T. Vuokranantaja (sijoittaja)

Koomista. Sijoittajat ovat iso taloudellinen ongelma jolle pitäsi pian tehdä jotain. Sijoittajat eivät tee tuottavaa työtä (eivät itse asiassa minkäänlaista työtä) mutta siitä huolimatta he tienaavat suuria summia käyttäen yhteiskuntaa hyödykseen.

Kupla kyllä tulee vielä puhkeamaan, saatpa nähdä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan