Onko tuolla Alec Baldwinilla nyt ihan kaikki OK?
Kommentit (70)
Alec osaa selvästi käsitellä surua ja järkytystä kuin Suomalainen Mies. Pariksi viikoksi mökille puita hakkaamaan ja saunomaan, viina naamaan ja antaa parran ja tukan kasvaa.
Tämä koko keissi on mulle ihan täydellinen mysteeri. No ehkä se jonain päivänä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä, että mammat täällä säälivät murháájaa.
Väitätkö, että hän suunnitteli tekonsa? Siinä tapauksessa sääliä tuskin heruisi, mutta nyt ei taida olla ihan se tilanne.
Aseeseen laittoi oikean luodin joku Trumpin kannattaja, koska Alec pilkkasi Trumpia televisiossa. Trumphan vaati ohjelman lopettamista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko keissi on mulle ihan täydellinen mysteeri. No ehkä se jonain päivänä selviää.
Ei tässä ole mitään mysteeriä. Koko kuvausryhmä perusliberaaleja. Kokematon tyttönen käsittelemään aseita ja tuotantotiimi, joka ei halua ottaa vastuuta turvallisuudesta.
Samanaikaisesti nämä pellet haukkuvat Trumppia ja NRA:ta.
Ai hitto, kyylääkö muakin kaikki naapurit ja ohikulkijat että "onko tuolla kaikki ok", kun käveleskelen jossain pihalla/metsässä tms. katselemassa ja kuuntelemassa luontoa...? Jyrsin ehkä siinä tukka takussa omenaa tai hörpin kahvia rynttävaatteet päällä. En tiedä missä tuo on kuvattu, mutta mä esim. asun ihan "metsässä" ja mut voi nähdä hieman samanlaisissa merkeissä tässä omilla huudeillani.
PS. Eikä varmaan oo ihan kaikki Alecilla ok, kun tietää mitä hänelle on tapahtunut hetki sitten.
Ei ole ollut muumit laaksossa aikoihin. On hehkuttanut kommunisteja eikä huomaa olevansa itse rikas kuin peikko. Pahasti todellisuuden taju hämärtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitään mysteeriä. Koko kuvausryhmä perusliberaaleja. Kokematon tyttönen käsittelemään aseita ja tuotantotiimi, joka ei halua ottaa vastuuta turvallisuudesta.
Mistä Trumppia ja NRA:ta voisi kehua? 1. 2. 3.
Ei tule mitään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Trumppia ja NRA:ta voisi kehua? 1. 2. 3.
Ei tule mitään mieleen.
Ainaskin osaa käsitellä aseita... Tiesitkö että tällä kuvausryhmällä oli 100 luodin seassa oli kasottain oikeita patruunoita? Se ei ollut vaan yksi luoti, vaan kymmeniä seassa, koska porukka käytti niitä ammusharjoittelussa vapaa-ajallaan.
Eipä yllätä, että mammat täällä säälivät murháájaa.