toimiva ripsiseerumi?
Kommentit (10)
Risiiniöljy ollut käytössä n. Kuukauden ja tulokset on jo huomattavat! :)
Millaisia vaikutuksia risiiniöljystä, laitakko aamuin illoin?
Talika. Suht edullinen ja vaikutus alkaa näkyä parin viikon käytön jälkeen, viimeistään kuukauden sisällä.
Melko allergisoivia, ennen ostosta kannattaa kokeilla johonkin kyynärtaipeeseen pari kertaa samaan kohtaan.
Mä olen tosi herkkäihoinen, mut Talika silti ok. Ei yhtä tehokas kuin ne kalliimmat, missä on vastaavasti kovemmat myrkytkin. Silti toimii ihan riittävän hyvin.
Risiiniöljy. Saa yliopiston apteekista,maksaa n.7 euroa ja pikku pullo riittää puolivuotta mulla, tosin käytän sitä myös hiusten tyveen ja kasvoille lämpösuojana saunassa ja pakkassuojana meikin alla ja kulmakarvoihin ja ripsiin iltaisin vanupuikolla laitettuna. Vaihdoin korkin sellaiseen lasten lääkeruiskun mukana tulevaan korkkiin niin öljyä saa pullosta sopivan vähän kerrallaan.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:28"]
Risiiniöljy. Saa yliopiston apteekista,maksaa n.7 euroa ja pikku pullo riittää puolivuotta mulla, tosin käytän sitä myös hiusten tyveen ja kasvoille lämpösuojana saunassa ja pakkassuojana meikin alla ja kulmakarvoihin ja ripsiin iltaisin vanupuikolla laitettuna. Vaihdoin korkin sellaiseen lasten lääkeruiskun mukana tulevaan korkkiin niin öljyä saa pullosta sopivan vähän kerrallaan.
miten tuo toimii hiuksiin? :D
[/quote]
maylash