Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sekasaunassa

Vierailija
03.11.2021 |

Vaimoni 52v oli työporukkansa kanssa viettämässä iltaa. Olivat vuokranneet paikan, jossa oli myös sauna. Kertoi minulle, että saunoivat porukalle ja kaikki olivat olleet alasti. Tiedän, että porukassa oli suunnilleen yhtä paljon miehiä sekä naisia ja ikäjakauma noin 30-55v. Suurin osa heistä perheellisiä. Kummastuttaa tämä yhdessä saunominen. Kuulemma aivan luonnollista touhua. Moniko muu saunoo työporukalla sekasaunoen ilkosillaan ?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on mainostettua ja katsastettu tavaraa pikkujouluja varten.

Silmämääräinen tarkastus

Vierailija
22/58 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ongelmaa saunomisessa on? Tietysti miten se jatkuu sen jälkeen onkin mielestäni aivan eri asia. Itse olen saunonut monessa eri yhteydessä sekasaunassa ilman mitään ihmeellisyyksiä tai jatkoja. 

Yleensä jos homma on jatkunut saunan jälkeen niin siitä on ollut jo tietoa ennen saunaan menoa.

Joillekin se on ongelma. Vaimolle oli ongelma kun saunoin naispuolisen kaverin kanssa alasti. En ymmärrä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tuo sekasaunominen. Minäkin käyn thai-hieronnassa säännöllisesti. Saunassa saunotaan ja hieronta on vain hierontaa.. Täytyy olla likainen mielikuvitus, että vaimosi antaisi pillua työkavereilleen. Ei oma vaimonikaan kuvittele että kaunis thaihieroja rupeaisi munaani imemään tai sen päällä ratsastelemaan. Täytyy vain luottaa ja sillain..

Vierailija
24/58 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ongelmaa saunomisessa on? Tietysti miten se jatkuu sen jälkeen onkin mielestäni aivan eri asia. Itse olen saunonut monessa eri yhteydessä sekasaunassa ilman mitään ihmeellisyyksiä tai jatkoja. 

Yleensä jos homma on jatkunut saunan jälkeen niin siitä on ollut jo tietoa ennen saunaan menoa.

Joillekin se on ongelma. Vaimolle oli ongelma kun saunoin naispuolisen kaverin kanssa alasti. En ymmärrä miksi.

Veikkaanpa että melko monelle, joille kumppanin sekasaunominen porukassa on ok, on silti ihan eri asia kun puolison saunominen kaksistaan vastakkaista sukupuolta olevan kanssa...

Vierailija
25/58 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on mainostettua ja katsastettu tavaraa pikkujouluja varten.

Silmämääräinen tarkastus

Tämä on ihan oikein. Täytyyhän minun varmistua että olen sekasaunassa. Joillain on nimittäin niin huomaamattoman pienet rinnat jolloin ainoastaan vulvan eksistenssi määrittää saunan statuksen.

M48

Vierailija
26/58 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sekasaunonut työporukassa.

Opiskellessa kyllä (oli naisten, miesten ja sekasauna). Kaveriporukassa jo vuosikymmenien ajan, silloin kun jollain on lapset mukana niin tuntuis olevan eri saunat, mutta silloin kun on aikuiset paikalla niin yhteis- .

Harrasteporukoissa on myös yleensä yhteissaunat.

Vierailija
27/58 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sekasaunonut työporukassa.

Opiskellessa kyllä (oli naisten, miesten ja sekasauna). Kaveriporukassa jo vuosikymmenien ajan, silloin kun jollain on lapset mukana niin tuntuis olevan eri saunat, mutta silloin kun on aikuiset paikalla niin yhteis- .

Harrasteporukoissa on myös yleensä yhteissaunat.

Mikä harrastus?

Vierailija
28/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muija kans kertonut heidän työpaikan saunailloista. Sekasaunovat alasti. Miehet seisottavat kuulemma peittelemättä kalujaan ja naiset niitä sitten katselevat ja arvostelevar. Vielä en ole saanut selville, johtaako tämä vielä pidemmälle.

Vierailija
29/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vasn sitten työn syrjään kiinni. Asia selviää

Vierailija
30/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista se tuntuu olevan aina vaan :)    On ehkä naivia tai jopa vähän hölmöä kenenkään normaalivieteillä varustetun ihmisen edes kuvitella, että vastakkaisen sukupuolen katselu alastomana ei milloinkaan herättäisi viehätystä/jotain värinää - vaikka kuinka olisi siveä, uskollinen tai mitä muuta tahansa. Ilmiselvää, että miehiä kiehtoo nähdä paljaat rinnat, takapuoli ja pimppa.... Naiset saattavat ajatella miehistä samoin, sitä en osaa varmuudella tietenkään sanoa....mutta vähän tuntuisi kiinnostavan.

Oma vaimo oli juurikin työporukassa sekasaunassa bileiden päätteeksi ja kertoi, että oli siellä tullut selänpesutarjouksia jos jonkinlaisia. Nauttikoon huomiosta, ei varmaan minulta ainakaan ole pois - kun saapui kotiin oli todella kiihkeää yllätysyöseksiä hänen käydessään melko kuumana. Lisää tätä , sopii minulle :)

Vierailija
31/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista se tuntuu olevan aina vaan :)    On ehkä naivia tai jopa vähän hölmöä kenenkään normaalivieteillä varustetun ihmisen edes kuvitella, että vastakkaisen sukupuolen katselu alastomana ei milloinkaan herättäisi viehätystä/jotain värinää - vaikka kuinka olisi siveä, uskollinen tai mitä muuta tahansa. Ilmiselvää, että miehiä kiehtoo nähdä paljaat rinnat, takapuoli ja pimppa.... Naiset saattavat ajatella miehistä samoin, sitä en osaa varmuudella tietenkään sanoa....mutta vähän tuntuisi kiinnostavan.

Oma vaimo oli juurikin työporukassa sekasaunassa bileiden päätteeksi ja kertoi, että oli siellä tullut selänpesutarjouksia jos jonkinlaisia. Nauttikoon huomiosta, ei varmaan minulta ainakaan ole pois - kun saapui kotiin oli todella kiihkeää yllätysyöseksiä hänen käydessään melko kuumana. Lisää tätä , sopii minulle :)

Eli käy kiihottumassa muualla ja harrastaa seksiä kanssasi muita miettien. Tosi hienoa.

Vierailija
32/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käy kiihottumassa muualla ja harrastaa seksiä kanssasi muita miettien. Tosi hienoa.

Yleistä, sallittua ja välttämätöntä

Rouva

Vierailija
33/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusporukkaani kuuluu nuoria ukkomiehiä. Sekasaunasn olen aina ollut tervetulut eivätkä lauteet ole tyhjentyneet takiani koskaan.

N52w

Vierailija
34/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut että se "on aivan luonnollinen asia suomalaiselle" eivät pidä paikkaansa. Niinhän ne naiset luulevat. Me miehet vain uskottelemme niin ja tsekkaamme samalla rinnat ja perän.

Voihan toki olla myös niin että naiset tekeytyvät tyhmiksi ja todellisuudessa oikein tyrkyttävät silmäniloa.

Vierailija
35/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut että se "on aivan luonnollinen asia suomalaiselle" eivät pidä paikkaansa. Niinhän ne naiset luulevat. Me miehet vain uskottelemme niin ja tsekkaamme samalla rinnat ja perän.

Voihan toki olla myös niin että naiset tekeytyvät tyhmiksi ja todellisuudessa oikein tyrkyttävät silmäniloa.

Jutut tulee osata erottaa todellisuudesta.

Itse kalibroin tämän palstan tarinat Sompasaunalla jossa siis naturismi ja 0-toleranssi. Siellä on aivan turha ”esittää” tai esitellä mitään koska sulaudut heterogeeniseen joukkoon.

M48

Vierailija
36/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistä, sallittua ja välttämätöntä

Rouva

Ei kaikille. Ei meille onnekkaille.

Vierailija
37/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kertoa sekasaunoneensa alasti? Kun kertoo olleensa yhteissaunassa, kaikki tietävät oasllistujien olleen alasti.

Vierailija
38/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kertoa sekasaunoneensa alasti? Kun kertoo olleensa yhteissaunassa, kaikki tietävät oasllistujien olleen alasti.

Ei tunnu tietävän koska kyselet

Vierailija
39/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukka on aina innokas saunomaan miesten kanssa.

Vierailija
40/58 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos jollakin on Ida niminen vaimo, joka on ollut työpaikan sekasaunassa, pahimmat pelkosi ovat toteutuneet. Sellainen halusi tulla kerran saunan jälkeen käymän katsomassa millainen asunton mulla on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme