Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokotekattavuus 80%, mutta Salminen ei lupaa paluuta normaaliin

Vierailija
03.11.2021 |

Kuka on yllättynyt? Vaikka rokotekattavuus olisi 100, niin meillä on koronapassit jne. Nauttikaa tasapuolisesti niin rokotetut kuin roottamattomat. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008374234.html

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärsin tämän jo heti kun rokotuksista alettiin kovasti puhua. Ei tässä enää mistään viruksen torjunnasta ole kyse, eikä edes rokotuksista.

Mutta nyt taitaa suomalaiset olla jo myöhäistä itkeä kun p****t on jo housuissa.

Olen niin pettynyt suomalaisiin että annoitte tämän maan mennä tähän mukaan :(

Suomalaiset on maailman auktoriteettiuskovaisinta kansaa, joten tämä tilanne ei minua yllätä. Hallitus, THL ja valtamedia ovat käyttäneet härskisti hyväksi suomalaisten hyväuskoisuutta ja tässä nyt ollaan. Valitettavasti kritiikkiä löytyy ainoastaan vaihtoehtomedioiden tuottamana ja ne nostavat nyt kovasti profiiliaan ja ovat samalla valtamedialle maalittamisen kohde.

MV-lehti näytti tilastonsa tiistain verkkostudiolivessä, että heillä on 1,2 miljoonaa lukijaa!

Ei ihme että valtamedian propagandatoimittajilla kurat housuissa, ja maalitus alkanut!

Vierailija
162/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei testata kaikkia. Tanskassa testataan ja siellä yli 70% tartunnoista on rokotetuilla.

Montako miljoonaa kertaa sinulle pitää selittää samat asiat?   Eikö sinulla ole lainkaan aivoja?

Se on aivan sama se, kuinka paljon on tartuntoja.  Se tieto on merkityksellinen vain asiantuntijoille, jotka ymmärtävät, miten sitä käytetään.    Sinulle riittäisi tuo sairaalapotilaiden ja erityisesti tehohoitopotilaiden määrä.     -     Riittää kun ymmärrät noudattaa turvatoimia ml maskin käyttö, jos tartuntamäärät ovat korkeat.

Jos sinulla on täydellinen rokotussarja, olet hyvässä asemassa.  Jos olet rokotekielteinen, sitten vaan sairastut. Oma valintasi.

Tanskassa rokotekattavuus on korkea.  Tartuntamäärillä ei ole samaa merkitystä kuin siellä, missä rokotekattavuus on heikompi.   Rokotetut välttävät taudin vaikean muodon ja tehohoidon todennöisesti.

Rokotekielteisiä ei ole mikään syytä suojella taudilta muiden kustannuksella.

Eipä täydellistä rokotesarjaa koskaan kukaan saavuta. Aina tulee se uusi piikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se rokotteen tehoaika on nyt nykyään? Onko kellään käsitystä? Vai onko ratkaisu se, että jokainen rokottautuu uudelleen tietyin väliajoin?

There`s no business like vaccine business.. 💰

Vierailija
164/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riehuu RS- virus, kohta tulee influenssa aalto. Koronarajoitukset oli täysin ylimitoitettuja ja nyt sitten tulee super muita viruksia. Osa ihmisistä on täysin peloteltuja. Eilenkin yksi nainen juoksi karkuun prismassa kun olin hänen vieressä ottamassa perunoita , en käytä maskia. Kusetusta ollut alusta asti.

Vierailija
165/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärsin tämän jo heti kun rokotuksista alettiin kovasti puhua. Ei tässä enää mistään viruksen torjunnasta ole kyse, eikä edes rokotuksista.

Mutta nyt taitaa suomalaiset olla jo myöhäistä itkeä kun p****t on jo housuissa.

Suomalaiset on maailman auktoriteettiuskovaisinta kansaa, joten tämä tilanne ei minua yllätä. Hallitus, THL ja valtamedia ovat käyttäneet härskisti hyväksi suomalaisten hyväuskoisuutta ja tässä nyt ollaan. Valitettavasti kritiikkiä löytyy ainoastaan vaihtoehtomedioiden tuottamana ja ne nostavat nyt kovasti profiiliaan ja ovat samalla valtamedialle maalittamisen kohde.

Samaa mieltä!

Olen itse aina kunnioittanut auktoriteetteja ja arvostanut suomalaisissa tätä piirrettä.

Mutta nyt koronan myötä olen menettänyt uskoni auktoriteetteihin ja tajunnut, mihin tämä suomaisten auktoriteettiuskovaisuus on mennyt. Se kääntyi itseään vastaan.

Todella surullista ja pelottavaa huomata ettei kuulu tähän kansaan enää.

Pysy sitten siellä Venäjällä.

Vierailija
166/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

You shall see kirjoitti:

Mikäs jumala se Salminen on. Hän on vain yksi ihminen, jolla on yhden ihmisen mielipiteet. Minun mielestäni taas Suomessa poistettiin rajoitukset liian aikaisin. Siksi kotona ei lopu vielä moneen vuoteen vaikka kaikki suomalaiset olisi rokotettu.

Ihan järkyttävää että sun kaltaisia ihmisiä on jotka haluaisi rajoitusten jatkuvan.

Vierailija
167/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senaattori pitää paneelin COVID-rokotteen sivuvaikutuksista, joista media ei puhu

Tiistaina lääkäreiden ja lääketieteen tutkijoiden paneelin kanssa aseistautunut republikaanisenaattori Ron Johnson Wisconsinista piti paneelikeskustelun COVID-19-rokotteen aiheuttamista vammoista, joista liberaalit tiedotusvälineet ja demokraatit eivät halua puhua. Johnsonilla ei ollut ainoastaan asiantuntijoita, jotka ovat tutkineet rokotteen turvallisuutta ja tehoa, vaan hän esitteli myös uhreja, joilla on ollut haitallisia vaikutuksia rokotteen vuoksi.

Senaattori Johnson oli varma, että korosti COVID-19:n varhaisen hoidon merkitystä, mutta hän keskittyi rokotusvaltuutuksen vaikutuksiin talouteen ja työvoimaan. Alla oleva video on tallenne kyseisestä live-paneelista.

Senator Holds Panel About Side Effects Of COVID Vaccine Media Isn't Talking About (redvoicemedia.com)

https://www.redvoicemedia.com/2021/11/senator-holds-panel-about-side-ef…

Olet siis lukenut mediasta uutisen josta media ei puhu. Oletko ihan kunnossa?

Vierailija
168/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomaisista saisi hyviä työntekijöitä valvontaan, vasikointiin, jne.

Suomalaiset hyppää vaikka kalliolta alas jos se auttaa koronan torjunnassa.

Vierailija
169/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas Isoveli on poistanut antivax-viestejä ketjusta, niin varallisia me ollaan.

Että mä odotan sitä ÄmVee-lehden keskustelusaittia, sieltä ei perusteltua ja asiallista kritiikkiä poisteta! 👊

Vierailija
170/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEUSVALTIOSSA, joka Suomi väittää vielä olevansa, toimet mitoitetaan oikeusvaltioperiaatteen mukaan siten, että ne mahdollisimman vähän rajoittavat yksilöiden elämää. vapauksia ja oikeuksia. Perustuslaissa säädetään yhdenvertaisuudesta, syrjimättömyydestä ja oikeudesta hankkia elantoa ja harjoittaa elinkeinoa. Tauti, johon tilastojen valossa ei kuole lähes kukaan, vaan on vaarallisuudeltaan influenssan tasoinen, ei ole tarpeeksi vahva syy poiketa oikeusvaltion periaatteista.

Vierailija
171/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotekielteinen ruikuttaja on hyvä ja katsoo peiliin. Sieltä löydät suurimman syyllisen nykytilanteeseen sillä sinun hengenheimolaisesi niitä sairaaloita täyttävät ja suurimman osan eteenpäin tartutuksesta hoidat. Nauti nyt 15 sekunnistasi julkisuudessa ennen kuin yhteiskunta vie sinut pakkopiikille jotta saadaan terveydenhoidon kapasiteettia takaisin mm. syöpien ym. vakavien sairauksien hoitoon.

Ps. vastuuvapautus lapsille ja niille jotka eivät sairauksiensa vuoksi voi rokotetta ottaa, muille huutia senkin edestä.

Vierailija
172/177 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotekielteinen ruikuttaja on hyvä ja katsoo peiliin. Sieltä löydät suurimman syyllisen nykytilanteeseen sillä sinun hengenheimolaisesi niitä sairaaloita täyttävät ja suurimman osan eteenpäin tartutuksesta hoidat. Nauti nyt 15 sekunnistasi julkisuudessa ennen kuin yhteiskunta vie sinut pakkopiikille jotta saadaan terveydenhoidon kapasiteettia takaisin mm. syöpien ym. vakavien sairauksien hoitoon.

Ps. vastuuvapautus lapsille ja niille jotka eivät sairauksiensa vuoksi voi rokotetta ottaa, muille huutia senkin edestä.

Pakkorokotuksen tullessa, henkivakuutuksen omaavana, alan esittää rokotuksen jälkeen heti muistihäiriöistä ja syytän sotea, thl:ää ja hallitusta 24/7 että se on rokotuksen haittavaikutus enkä voi enää työskennellä ammatissani.

Modernan tai Phitzerin myrkkysotkua ei minuun pistetä, milloinkaan. Selvisin suojavarusteilla tähän asti, ja selviän edelleenkin vaikka rokotetut  näkyvät vähentävän omaa virushygieniaansa koko ajan ovat uhka kaikkialla. Arvioin että kun tulee pian se kolmas rokote niin se poistaa kaikki estot ja rokotettujen tartuntamäärä menee jatkuvasti 1000-1500 per päivä sitten.

Vierailija
173/177 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun toisessa ketjussa Rämet ennustaa että koronasta ei päästä edes 90% rokotekattavuudella. No ei päästä ei.

Vierailija
174/177 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkorokotuksen tullessa, henkivakuutuksen omaavana, alan esittää rokotuksen jälkeen heti muistihäiriöistä ja syytän sotea, thl:ää ja hallitusta 24/7 että se on rokotuksen haittavaikutus enkä voi enää työskennellä ammatissani.

Modernan tai Phitzerin myrkkysotkua ei minuun pistetä, milloinkaan. Selvisin suojavarusteilla tähän asti, ja selviän edelleenkin vaikka rokotetut  näkyvät vähentävän omaa virushygieniaansa koko ajan ovat uhka kaikkialla. Arvioin että kun tulee pian se kolmas rokote niin se poistaa kaikki estot ja rokotettujen tartuntamäärä menee jatkuvasti 1000-1500 per päivä sitten.

Onpa kova tuo rokotevastaisten halu kontrolloida toisia ihmisiä.

Vierailija
175/177 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa Ouluun kaikki jotka hysteerisesti pelkäävät. Täällä on rauhallinen tilanne.

Vierailija
176/177 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MV-lehti näytti tilastonsa tiistain verkkostudiolivessä, että heillä on 1,2 miljoonaa lukijaa!

Ei ihme että valtamedian propagandatoimittajilla kurat housuissa, ja maalitus alkanut!

Jep, ja kuka uskoo, että yli 80 % suomalaisista on ottanut kokeellisen rokotteen? Itse uskon, että max 40 % on ottanut.

Kiuru ja Salminen näyttävät olevan ihan paniikissa. Eikö Nuremberg 2.0 ole jo alkamassa?

Kokeellista rokotetta ei ole ottanut kuin ihan muutama, tietenkään. Ei-kokeellisia rokotteita on ottanut useampi.

Vierailija
177/177 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sairaalan infossa sanottiin, että vakava vain riskiryhmille(lihavat ja vanhukset). Lapsilla muutama tapaus jotka verrattavissa muihin virustauteihin. Ei peloteltu ollenkaan taudilla vaan ihan normaalina viruksena pidetään. He olivat tilastoineen tartunnat, sairaalassa olleet ja kuolleet. Minulle tuli ainakin olo että media vain lietsoo. Toki rokotetta silti suosittelevat THL: ohjeiden mukaan