Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette uusille sukille, jotka olikin epämukavat tai muuten huonot?

Vierailija
03.11.2021 |

Niitähän ei tietenkään voi palauttaakkaan.. Ostin kymmenisen paria sukkia joissa onkin liian kiristävä varsi ja en voi niitä pitää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertoon kapeanilkkaisille

2/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jollekin hoikkajalkaisemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin olen laittanut syystä tai toisesta käyttämättä jääneet, samoin kuin alushousut.

Vierailija
4/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita varret venytykseen märkänä. 

Vierailija
5/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikista sukista joutuu halkaisemaan varren . Ei löydy verenkierrolle ystävällisiä sukkia mistään . Tieättekö te mistä sellaisia saisi ?

Vierailija
6/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen aloitus. Olen yli nelikymppinen, enkä ole koskaan törmännyt epäsopiviin sukkiin.

Vierailija
7/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen aloitus. Olen yli nelikymppinen, enkä ole koskaan törmännyt epäsopiviin sukkiin.

Olet varmaankin kapeasäärinen :)

Vierailija
8/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt joskus niin, että onkin olleetkin liian isot/leveät. Mulla on kapea jalka, ehkä se vaikuttaa siihen istuvuuteen.

Vierailija
9/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan jollekin, yleensä omille tyttärille

Vierailija
10/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan eteenpäin. Olen heittänyt roskiin vain sellaiset sukat, jotka ei valehtelematta joustaneet yhtään, en saanut vedettyä jalkaan, jotkut halppikset.

Vierailija
11/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan mutta varmaan toiselle antamista tai venyttämistä voi yrittää.

Sukat ovat muistaakseni aina olleet ihan hyviä. Joskus käytän puolisonkin sukkia, vähän eri koko ei haittaa.

Oletko testannut miesten sukkia?

Vierailija
12/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät kyrvänlämmittiminä. Pistä jakoon.

Vierailija
13/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikista sukista joutuu halkaisemaan varren . Ei löydy verenkierrolle ystävällisiä sukkia mistään . Tieättekö te mistä sellaisia saisi ?

Diabetes-verkkokaupat myyvat sukkia joita mainostetaan puristamattomiksi. Jospa sielta loytyisi apu.

Vierailija
14/15 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on osunut näitä, ja olen kapeasäärinen. Yritän venytellä, mutta harvoin tepsii. Joskus taas toisinkinpäin eli sukat tippuvat alas. Sitten yritän laittaa muutaman ompeleen. Mutta turhauttavaa on sukkien kanssa taistelu. Kerran löysin aivan ihanat, mutta kun kävin hakemassa lisää, niitä ei enää ollut, eikä ole tullut vaikka on 'suuri' valmistaja. Olisi kannattanut jatkaa valmistusta!!

Vierailija
15/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niitä vain tietyissä tilanteissa, esim. jos lähden vain pikaisesti käymään ulkona. En käytä niitä silloin, kun on tärkeää että sukat ovat mukavat ja sopivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi