Mitä teette uusille sukille, jotka olikin epämukavat tai muuten huonot?
Niitähän ei tietenkään voi palauttaakkaan.. Ostin kymmenisen paria sukkia joissa onkin liian kiristävä varsi ja en voi niitä pitää.
Kommentit (15)
Antaisin jollekin hoikkajalkaisemmalle.
Roskiin olen laittanut syystä tai toisesta käyttämättä jääneet, samoin kuin alushousut.
Melkein kaikista sukista joutuu halkaisemaan varren . Ei löydy verenkierrolle ystävällisiä sukkia mistään . Tieättekö te mistä sellaisia saisi ?
Erikoinen aloitus. Olen yli nelikymppinen, enkä ole koskaan törmännyt epäsopiviin sukkiin.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen aloitus. Olen yli nelikymppinen, enkä ole koskaan törmännyt epäsopiviin sukkiin.
Olet varmaankin kapeasäärinen :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt joskus niin, että onkin olleetkin liian isot/leveät. Mulla on kapea jalka, ehkä se vaikuttaa siihen istuvuuteen.
Annan jollekin, yleensä omille tyttärille
Annan eteenpäin. Olen heittänyt roskiin vain sellaiset sukat, jotka ei valehtelematta joustaneet yhtään, en saanut vedettyä jalkaan, jotkut halppikset.
Ei ole tullut vastaan mutta varmaan toiselle antamista tai venyttämistä voi yrittää.
Sukat ovat muistaakseni aina olleet ihan hyviä. Joskus käytän puolisonkin sukkia, vähän eri koko ei haittaa.
Oletko testannut miesten sukkia?
Käyvät kyrvänlämmittiminä. Pistä jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikista sukista joutuu halkaisemaan varren . Ei löydy verenkierrolle ystävällisiä sukkia mistään . Tieättekö te mistä sellaisia saisi ?
Diabetes-verkkokaupat myyvat sukkia joita mainostetaan puristamattomiksi. Jospa sielta loytyisi apu.
Minullekin on osunut näitä, ja olen kapeasäärinen. Yritän venytellä, mutta harvoin tepsii. Joskus taas toisinkinpäin eli sukat tippuvat alas. Sitten yritän laittaa muutaman ompeleen. Mutta turhauttavaa on sukkien kanssa taistelu. Kerran löysin aivan ihanat, mutta kun kävin hakemassa lisää, niitä ei enää ollut, eikä ole tullut vaikka on 'suuri' valmistaja. Olisi kannattanut jatkaa valmistusta!!
Pidän niitä vain tietyissä tilanteissa, esim. jos lähden vain pikaisesti käymään ulkona. En käytä niitä silloin, kun on tärkeää että sukat ovat mukavat ja sopivat.
kiertoon kapeanilkkaisille