Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella minun pitäisi ajella karvat salille tai uimahalliin mennessä?

Vierailija
13.01.2015 |

En näe mitään järkisyytä sille. Yleensä mulle sanotaan kaksi syytä:

1. Koska ne ovat epähygieenisiä.

Pestyt kainalot, jalat ja alapää eivät ole epähygieenisiä. Käytän deodoranttia ja peseydyn huolellisesti. Saunassa käytän peflettiä.

2. Koska minua ällöttää

Älä katso. Saunassa on minun vartaloni lisäksi seinät, lattia, ovi ja kiuas, joita voit tuijotella. Jos oikean hurjaksi ryhdyt, niin tuijota vaikka omia varpaitasi. 

Jos taas sinulla on salilla aikaa tutkia minun kehon karvoitustani, et tee treeniäsi oikein/vaaditulla intensiteetillä ja olet todennäköisesti naamoinesi ihan liian lähellä minua. 

Keskity itseesi niin jopa alkaa ällötys vähenemään.

Jos joku keksii oikeasti järkiperustelun, niin voin harkita ajelemista. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten karvat on epähygieenisiä ja miesten eivät? Ajeltuja miehiä on yksi sadasta. Toiset tulevat uimaan partakin ajamatta. Itse kyllä olen alistunut, mutta ihmettelen vaan, että naisten pitää ajaa karvat hygieniasyistä ja miesten ei kuitenkaan. Ei ole oikein looginen tämä hygieniaselitys. 

Vierailija
2/5 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on rumia. Sinänsä minua ei sinun karvoituksesi kiinnosta, mutta turha loukkaantua jos näet inhotuksen kasvoiltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 19:25"]

Miksi naisten karvat on epähygieenisiä ja miesten eivät? Ajeltuja miehiä on yksi sadasta. Toiset tulevat uimaan partakin ajamatta. Itse kyllä olen alistunut, mutta ihmettelen vaan, että naisten pitää ajaa karvat hygieniasyistä ja miesten ei kuitenkaan. Ei ole oikein looginen tämä hygieniaselitys. 

[/quote]

Totta. Kyllä karvainen mies on ihan normaali ja hyväksyttävä, mutta jos naisella on karvoja niin se on yhtäkkiä hyi hyi. Miksi?

Vierailija
4/5 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sen takia, että olet ruma karvaisena.

Vierailija
5/5 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähentää veden vastusta uimahallissa, saat nopeampia aikoja. Salilla taas karvat herättää kateutta miehissä, jotka ovat hormonipumppauksen uhreja.