Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auton ja ruumiin omatekoisilla laitteilla löytäneet veljekset tekivät sen taas!

Vierailija
03.11.2021 |

On ne aika taitavia kvereita. Päihittävät käsiään levittelevät viranomaiset tuosta vaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dd64adca-3e67-458a-a176-69d9e487fbfc

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehdottomasti hienoa ja kannatettavaa työtä, rikosten ja katoamisten uhrien omaisille tärkeää.

tosiaan joku fiksu ihminen tai yritys voisi pistää jonkun sponsori homman pystyyn. jos pojat huolis apua. 

amatööri dekkarit vois muutkin aktivoitua esim.ryhmissä etsiin kadonneita.

Entäs sitten, jos joku tekisikin murhan ihan sitä varten, että voisi myöhemmin löytää raadon ja saisi sankarin maineen.

Vierailija
42/45 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtailevat itse noita ruumiita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saavat poliisit hävetä. tuntuu siltä ettei heitä edes kiinnosta tutkia kaikkia tapauksia jos vaan on mahdollista että esim. joku on voinut itse joutua veden varaan. heti sanotaan ettei uskota tapaukseen liittyvän rikosta. sehän tietäisi muuten töitä heille..

Vierailija
44/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä saavat poliisit hävetä. tuntuu siltä ettei heitä edes kiinnosta tutkia kaikkia tapauksia jos vaan on mahdollista että esim. joku on voinut itse joutua veden varaan. heti sanotaan ettei uskota tapaukseen liittyvän rikosta. sehän tietäisi muuten töitä heille..

Kyllä tätä viimeisintä Leppävirran tapausta on poliisin toimesta tutkittu henkirikoksena jo useita vuosia. Aiempaan Jussin tapaukseenhan ei rikosta liittynytkään vaan nimenomaan oli itse aiheutettu veteen joutuminen.

Vierailija
45/45 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ruumiin omatekoinen laite?