Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olitte ennen hirveissä töissä, paraniko vaihtamalla

Vierailija
13.01.2015 |

Koitan löytää jaksamista alkaa kirjoitella työhakemuksia. Kertokaa, tsempatkaa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta itse olen samassa tilanteessa. Uutta haen koko ajan. Huonommaksi ei voi enää mennä.

Vierailija
2/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaikka vika ei ollut töissä vaan työkavereissa. Jouduin vielä pahempaan paskalaumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parani !!!

Vierailija
4/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hirveitä töitä, on vain hirveitä työntekijöitä.

Oma asenne kuntoon, niin työt maistuvat kuin kesäinen jäätelö mansikoilla.

Vierailija
5/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 17:06"]Ei, vaikka vika ei ollut töissä vaan työkavereissa. Jouduin vielä pahempaan paskalaumaan.
[/quote]
Tää on juuri se riski joka pelottaa muakin. En toki meinaa irtisanoa itseni jos saan uuden paikan. Pääsepähän takaisin jos uusi on vielä huonompi.
T.2

Vierailija
6/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parani. Tosin kadun etten silti yrittänyt nauttia edellisestä kun koko ajan keskityin uuden hakemiseen.

Vierailija
7/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtanut tyopaikkaa, mutta parani työtehtävänvaihdolla. :)

Tyhjänpäiväiseksi tuntemani paperinpyöritys, emailin kirjoittelu ja palavereissa istuminen vaihtui käytännönläheisempään hommaan labrassa. Olen tyytyväinen ja olen kiittänyt esimiestäni asian hoitamisesta. 

Vierailija
8/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut työ, jossa meinasin kuolla tylsyyteen ja toisessa paikassa oli hirveitä työkavereita. Asennemuutos ei auttanut, työpaikan vaihto sen sijaan auttoi. Unelmatöissäni en tosin ole vieläkään.

Vierailija
9/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla sellainen laki että yhdessä työpaikassa ei saa olla yli viittä vuotta.

Kaikilla työpaikolla on näitä kestokitisijöitä, joilla on kaikki asiat huonosti. Kannattaa vaihtaa välillä työpaikkaa, niin näkee että ongelmat ei lopu, ne vain vaihtaa muotoaan.

10/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työpaikkani ei ollut hirveä, mutta palkka oli pieni ja työajat (kaupan ala) ikävät perheelliselle. Kyllä mä nykyisestä työssäni elämästä enemmän nautin, kun ei tarvitse joka senttiä laskea eikä ole enää ikinä viikonlopputöitä. Kyllä kannatti.

Vierailija
11/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin It-alalla päällikköhommissa, nykyään pankissa suorittavassa portaassa. Aivan loistava elämänmuutos, olen tyytyväinen! Palkassa tuntuu, mutta onneksi on Suomen verotus :)

12/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo pankissa suorittavassa portaassa tarkoittaa käytännössä? :) Mitä siis teet? Haluaisin itse pankkiin, mutta jotenkin se tuntuu niin vaativalta etten ole viitsinyt hakea. Tuntuuko työsi pankissa siis ihan suht helpolta, ei ole liian vaativaa tai stressaavaa? :)

Vierailija
13/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Pankki on maailman epäluovin, tylsin ja byrokraattisin paikka. Oikea pilkunviilajien hautausmaa. Olen itse pankissa erityisasiantuntijana, ja läpeensä kuollut tylsyyteen. Haen koko ajan muualle, korkealla koulutuksella, mutta koska ala on niin spesifi, se on vaikeaa.

Suorittava porras (en ole edellinen vastaaja nro 12) on yleensä joissain muissa kuin asiantuntija- tai esimiestehtävissä, esim. kassalla, myynnissä tmv. Jos pitää asiakkaista ja osaa myydä, pääsee kyllä liksoille.

Vierailija
14/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt oon peuroissa, mietin millastakohan olis kauriissa

Vierailija
15/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla todella parani. Entisessä paikassa sekä tehtävät, että johto takapuolesta. Nykyisessä unelmatehtävät ja todella hyvä johto. Voi sanoa, että kävi erittäin hyvä tuuri.

Itsekin mietin aiemmin missä mättää ja etsin syytä itsestäni. Mutta kun on oikea ihminen oikeassa tehtävässä ja organisaatio kunnossa, niin palaset loksahtaa paikalleen.

Tsemppiä työnhakuun, kannattaa vaihtaa, jos oma asenne on paikallaan eikä silti asiat ole hyvin.

Vierailija
16/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen hirveä sairaanhoitajan duunin lopettaminen kokonaan paransi elämänlaatua huomattavasti. Eipä tarvii enää kuunnella huorittelua ja ottaa turpaan töissä. Viihdyn oikein hyvin kotona pienen lapsen kanssa :)

Vierailija
17/17 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet ongelmat tuli uudessa paikassa, mutta kokonaisuudessaan oli hyvä muutos silti :)