Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testaan tapailemaani miestä feikkiprofiililla, apua

Vierailija
13.01.2015 |

Löysin deittisivun kautta miehen jonka kanssa on oltu tiiviisti yhteyksissä tuntikausia päivittäin. Vielä ei olla nähty, koska välimatkaa välillämme monta sataa kilometriä. Kiinnostukseni on kasvanut ja tässä vaiheessa haluan oikeasti selvittää millainen ihminen hän on. (aiemmat miessuhteeni on päättyneet aina siihen että mies on ollut jotenkin tosi omituinen ja erilainen mitä on alussa antanut ymmärtää.) Keskustelemme miehen kanssa avoimesti, mutta haluan nähdä miten hän kohtelee muita ja pitääkö minua mitenkään erityisenä vai olenko vain yksi monista tai jotain muuta. Ehdotuksia millaisia kysymyksiä esittäisin tai mistä aiheista puhuisin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(aiemmat miessuhteeni on päättyneet aina siihen että mies on ollut jotenkin tosi omituinen ja erilainen mitä on alussa antanut ymmärtää.)

Luepa tämä uudestaan, ja mieti mitä itse olet nyt tekemässä. Tulee mieleen se eräs Sinkkuelämää-jakso, jossa Carrie pilasi hyvän suhteen penkomalla miehen asunnosta jotain salaisuuksia kun mies vaikutti liian hyvältä, ja rysän päältä kiinni ja suhde päättyi. Että kuka se omituinen olikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä testaa mitään, ainakaan vielä. Aloita rehelliseltä pohjalta tapailu, ja jos/kun vakiinnutte vähän, ja mies silti pitäisi profiilia netissä, niin vasta sitten tekisin feikkiprofiilin. Ei kannata alkaa heti alusta asti pelaamaan pelejä, ei sellaiselta pohjalta kannata suhdetta alkaa rakentaa.

Vierailija
4/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Millaista seuraa hän etsii?

-Kuinka tosissaan liikenteessä?

-Kuinka kauan ollut sinkkuna ja mikäli kauemmin niin minkä arvelee olevan syyn sille?

-Millainen deittihistoria ja onko ollut paljon yhteydenottoja?

Kerro ja höpötä tämän feikkiprofiilisi harrastuksista ja mielenkiinnonkohtaista, jotka ovat mieluiten erilaisia kuin sinun ja kysy samalla, mistä hän on kiinnostunu. Luo uskottava hahmo ja eläydy. Jos mies vastailee samoja asioita kuin sinulle, niin ole huoleti. Mikäli vastaukset tuntuvat todella erilaisilta, niin silloin kannattaa olla varuillaan, pyrkiikö vain miellyttämään keskustelukumppaniaan.

Ystäväni testasi omaa miestään tuolla tavalla, että teki toisen profiilin ja keskustelin miehensä kanssa toisena henkilönä, ennen kuin suhde muuttui vakavaksi. Ei ole koskaan kertonut tästä muulle kuin minulle. Tässä oli toisaalta muitakin kommervenkkejä, minkä vuoksi hänellä oli aihettakin olla epäluuloinen. En tiedä, tajusiko mies tämän olevan ystäväni, mutta ainakin osoitti olevansa luotettava.

Vierailija
5/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, onko viime aikoina ollut mielenkiintoisia tapauksia ja vaikka valittelet, että sulla (siis feikillä) ei ole ollut mutta et mies vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä. Feikki voisi myös asustaa aika miehen lähellä ja jos hän ei ehdota tapaamista, niin sä voisit jossain vaiheessa ehdottaa. Jos suostuu eikä kerro siitä sulle (siis aidolle sulle ;-)), niin sekin kai kertoo jo jotain.

Vierailija
6/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi testaaminen on turhaa, koska jos ette seurustele/tapaile ja ette edes näe, niin mies saa ihan vapaasti jutella muiden kanssa ja juosta ympäri kyliä. Eri asia jos seurustelisitte tai puhuisitte siitä, niin sitten ei olisi soveliasta jutella muille naisille tai tapailla.

Vierailija
7/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkiprofiili ei silti saa olla liian herkullinen. Kukapa mies ei haluaisi, että tuleva kumppani asuisi lähettyvillä. Saattaa kokea pitkän välimatkan liian vaivalloiseksi ja sitten siirtyä kiintymään tähän feikkiprofiiliin, jos pitää sitä vähintään yhtä hyvänä.

Vierailija
8/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:16"]

Mun mielestä toi testaaminen on turhaa, koska jos ette seurustele/tapaile ja ette edes näe, niin mies saa ihan vapaasti jutella muiden kanssa ja juosta ympäri kyliä. Eri asia jos seurustelisitte tai puhuisitte siitä, niin sitten ei olisi soveliasta jutella muille naisille tai tapailla.

[/quote] Saa tietysti. Mutta mies on vitsaillut siihen malliin että kiinnostus olisi vakavaakin. Ja jos oikeasti alan miettiä sitä että tuon nettituttavuuden tapaan niin haluan mahdollisimman hyvin varmistaa etukäteen että millainen tyyppi se on. Mitään pitkitettyjä kieroiluaikeita minulla ei ole, haluan vain tietää tuhlaanko aikaani vai onko kyseessä oikeasti kiva tyyppi. 

Vierailija
9/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 16:16"]

[/quote] Saa tietysti. Mutta mies on vitsaillut siihen malliin että kiinnostus olisi vakavaakin. Ja jos oikeasti alan miettiä sitä että tuon nettituttavuuden tapaan niin haluan mahdollisimman hyvin varmistaa etukäteen että millainen tyyppi se on. Mitään pitkitettyjä kieroiluaikeita minulla ei ole, haluan vain tietää tuhlaanko aikaani vai onko kyseessä oikeasti kiva tyyppi. 
[/quote]

Sinuna tapaisin miekkosen ensin, ellet pelkää hänen olevan joku häirikkö. Sitten jos vakavoidutte, niin voisit kokeilla.

Vierailija
10/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt mielessä samanlainen testaaminen. Kyseessä mies jota tapailen mutta puhelin piippaa jatkuvasti viestejä. Naisilta.

Vierailija
11/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran feikkisähköpostin testatakseni silloista poikaystävää jonka uskollisuutta olin alkanut epäilemään. Esitin saaneeni hänen sähköpostinsa joltain tuttavan tuttavalta ja kyselin josko hän olisi vapaa ja kenties halukas lähtemään treffeille (laitoin kuvan jostain random naisesta netissä). No herra oli kuulemma vapaa ja lähdössä treffeille. Ihmetteli hieman kun ilmoitin erosta pian tämän jälkeen ilman selityksiä,

Tää nyt ei kyllä liittynyt AP:n kysymykseen, mutta hain tällä sitä, että joskus on ihan fiksua testata.

Sinuna ap tutustuisin vielä hetken aikaa niin, että tiedät hänestä enemmän ja pystyt arvioimaan puhuuko hän puuta heinää jos feikkiprofiilina keskustelet hänen kanssaan.

Vierailija
12/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha testailla ennenkuin kuin seurustelette, voihan olla että mies pitää portit auki koska ei tiedä oletko sinä se mitä sanot ja oletko tosissaan.

Vierailija
13/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtehen menette ja myöhemmin toimintasi paljastuu  - niin miten sitten suu pannaan ?

Vierailija
15/15 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja :D Kaikkeen te energianne käytätte!