Jos kilpailee kauneudessa, eikö ulkonäköä saa silloin arvostella?
Miss Helsinki on nyt pahoittanut mielensä arvostelustanne!
Kommentit (11)
Näin on. Hyvä AP, olen kanssasi samaa mieltä.
Ja 2, jos ei kestä, miksi hakeutuu tuollaiseen kilpailuun?
No voi hellanlettas sentään. Paha mieli.
Ruma on eikä voi mitään. Hyi. Ja en minä kaipaa mitään lettipäistä elovenatyttöä, mutta onko se ainoa toinen vaihtoehto?
"Varmaan suomalaiset edelleen haluavat lettipäistä meikitöntä elovenamissiä. Mutta elämme vuotta 2015 ja maailmalla on aika erilaiset missitrendit."
Ei ne missitrendit maailmallakaan minusta ihan tuollaiset ole, tai ehkä glamourmallitrendit enintään. Pahin ongelma on tuo meikki, ei tarvitse olla elovenatyttö, mutta meikata voi monella tavalla näyttävästikin. Kauniimmalla meikillä tuskin transu olisi ensimmäinen sana, joka tulisi mieleen.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:27"]
Kannattaa muistaa kauniit käytöstavat ja miettiä kestäisittekö itse vastaavanlaista arvostelua?
Miss Helsingin suurin ongelma oli epäonnistunut meikki joka lähtee onneksi pesemällä pois. Kroppaan hänellä on parasta laatua.
[/quote]
No olihan sillä kuva "ilman meikkiä", eikä ollut siinä yhtään kauniimpi. Tai ehkä joo hieman nätimpi verrattuna niihin OMIIN finaalikuviinsa, muttei yhtään kauniimpi kuin muut kisaajat.
Ei hieman huonolla meikillä voi meikata silmiä lähelle toisiaan, nenää leveäksi, leukaa leveäksi ja naamaa muodottomaksi. Ihmeellistä selittelyä että meikki epäonnistui. Miksei se epäonnistunut muilla yhtä pahasti?
Kilpailuissa arvostellaan sitä, millä kilpaillaan. Muutenhan ei voisi edes valita voittajaa. Laulukilpailussa arvostellaan lauluääntä ja kauneuskilpailuissa ulkonäköä. Ja kaikki tietää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä siitä mikä on hyvä lauluääni ja kenen naama on kaunein.
Misseillä ja malleilla on _oltava_ paksu nahka kritiikille ja haukuillekkin. Muuten on sekaantumassa aivan väärälle alalle.
Saa ja arvostellaan. Mutta eiköhän se täällä mene monesti haukkumiseksi. Haukkuminen ja arvostelu on eri asioita.
Kyllä ulkonäöllä kilpailevia naisia saa arvostella ja haukkuakin, sillä henkilö on hakeutunut ulkonäköään julkisuuteen esittelemään. Sen sijaan laulajien ja urheilijoiden ulkonäön solvaaminen on törkeää, kuten täälläkin on käynyt mm Jenni Vartiaiselle ja Anna Abreulle. He eivät ole missikisoihin hakeutuneet vaan laulajalla voi naama olla vaikka norsunvittu eikä se ääneen vaikuta.
Tässä taas nähdään naisten herkkyys, BULL ei ole moksiskaan.
Kannattaa muistaa kauniit käytöstavat ja miettiä kestäisittekö itse vastaavanlaista arvostelua?
Miss Helsingin suurin ongelma oli epäonnistunut meikki joka lähtee onneksi pesemällä pois. Kroppaan hänellä on parasta laatua.