Olen liian hyvä sängyssä
Harmittaa muiden miesten puolesta etteivät pysty tarjoamaan yhtä suurta nautintoa naisilleen kuin minä. Ja harmittaa naisten puolesta että olen hilannut riman liian korkealle. Jotkut harvat tapaukset ovat tietysti olleet minulle epäsopivia, joten on luonnollista että joku toinen mies toimii heille paremmin. Mutta yleisesti ottaen olen paras.
Saan naiset rentoutumaan hersyvällä huumorillani ja siten avaan nautinnolle ovet. Herkkä mieleni aistii mistä nainen pitää ja kokemukseni avulla tiedän miten kaikki toteutetaan. Minulla on myös harvinainen kyky nauttia suuresti erilaisesta seksistä, joten en koskaan jää kiinni teeskentelystä. Osaan mukautua erilaisiin tilanteisiin ja saan naisen tuntemaan itsensä haluttavaksi. Valitettavasti joudun aamulla lähettämään naisen kotiin poikaystävänsä luokse. Minulle on tulossa kohta uutta seuraa.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:39"]
Miehet ovat vain kateellisia kun itsekin tietävät olevansa huonoja. Hyväksi rakastajaksi synnytään. Jotkut voi hieman hioa taitoja, mutta he voivat ainoastaan saavuttaa tyydyttävän tason.
[/quote]
Olen myös hyvä sängyssä tai missä nyt nussitaankin. Olen katsellut ohjelmaa viidakon tähtöset, Minulle tulee joka kerta kun katson kova stondis. Fantasia olis et pääsis nussimaan heitä kaikkia, toisaalta se on ikävääkin, puolisoni näkee kun minulla seisoo. Hän tietää ohjelman jälkeen että minua panettaa, antaa minulle huippuseksiä. Annan hänelle huippuseksiä ja nuolentaa monia tunteja, minusta tuntuu että minulle ei riitä mikään. Kyrpä on hellänä mutta lisää pitäis saada, puolisoni sanoo että nyt riittää tai en pysty kävelemään, tuleepa miehinen olo.
Tuleeko mutsis himaan naapurin jorman kanssa?
Miehet ovat vain kateellisia kun itsekin tietävät olevansa huonoja. Hyväksi rakastajaksi synnytään. Jotkut voi hieman hioa taitoja, mutta he voivat ainoastaan saavuttaa tyydyttävän tason.
Jumalan lahja maailman naisille :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:42"]
[/quote]
Aikamoinen turn off.
[quote author="AV MAMMA1" time="13.01.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:42"]
[/quote]
Aikamoinen turn off.
[/quote]
Ainoastaan aseksuaalin mielestä.
Haluisitko tavata? T. 20v kaunis tyttö, rakastan seksiä
Voisitko opettaa minua? Ihan vain me kaksi.
terv. karvainen äijä
Miltä tuntuu jaella itseään pitkin kaupunkia? Nappaa joku sievä neiti itelles pysyvästi. Teet siitä onnellisen.
Alapukuista voi päätellä että ihmiset eivät arvosta hyviä sänkykumppaneita? Vai saako viestistäni semmoisen kuvan että olisin kerskailija? Jos törmäisimme kadulla, niin ajattelisitte että "onpas tuo mies mukava". Lopulta saisitte kokea unohtumatonta erotiikkaa. Ainakin hyvin suurella todennäköisyydellä.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:48"]
Alapukuista voi päätellä että ihmiset eivät arvosta hyviä sänkykumppaneita? Vai saako viestistäni semmoisen kuvan että olisin kerskailija? Jos törmäisimme kadulla, niin ajattelisitte että "onpas tuo mies mukava". Lopulta saisitte kokea unohtumatonta erotiikkaa. Ainakin hyvin suurella todennäköisyydellä.
ap
[/quote]
Tiedät kyllä ihan hyvin, ettei alapeukut johdu luettelemistasi asioista senkin provoilija. Jätä varatut rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 11:52"]
Olen liian hyvä sängyssä
[/quote]
Niin minäkin. Nytkin heräsin 15 tunnin yöunilta :)
Olisit vielä parempi, jos olisit hiljaa liikkumatta siellä sängyssäsi.
Tuu tänne näyttää :D Onko ne "harvat sopimattomat tapaukset" kenties ollut semmosia jotka ei jaksa feikata nautintoa? Mitä se seksin toinen osapuoli saa siitä että sinä osaat nauttia erilaisesta seksistä etkä teeskentele?
Harmi tuottaa sulle pettymys, mutta mä olen se universumin paras rakastaja ja sä et voi olla edes toiseksi paras. Katsos kun mulla on poika ja vaikka se on vielä taapero niin sekin on suhun nähden ylivertainen, vaikka ei tietenkään ole vielä seksiä harrastanutkaan. Mutta jokaisen naisen se kietoo pikkusormensa ympärille, ihan kuin isänsäkin. Kiva tietää että tulevaisuudessakkin jotkut harvat ja valitut naiset saa sellaisia orgasmeja mitä ei muut pysty tarjoamaan. Jokatapauksessa sä ap olet säälittävä suuruudenhullu, sulla ei ole mitään jakoa tässä lajissa. Mutta ainahan sä voit koittaa kehittyä jossain muussa, valehdella sä et ainakaan osaa avauksestasi päätellen mutta sä voisit olla vaikka hyvä pelle.. siihen sulla on ainakin luontainen taipumus :)