Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle isänpäivälahja, huidellut ilman kondomia

Vierailija
02.11.2021 |

Ajattelin ostaa pojalle isänpäivälahjaksi parit hyvälaatuiset alushousut. Mutta sepaluksella vai ilman? Kumpi on enemmän 33-vuotiaiden miesten mieleen? Molempia olen hänelle ostanut vuosien mittaan.
Poika ei ole kertonut tulleensa isäksi, mutta todennäköisesti on lapsia kylillä useampiakin. Sen verran vauhdikasta on meno ollut viimeiset 10 vuotta.
Koskaan en ole löytänyt pyykkikoneeseen menevien vaatteiden taskuista kondomipakkauksia tai avattujen pakkausten kuoria.
poika asuu siis edelleen kotona.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse kasvatit tuollaisen pojan. Mitäs jos ostaisit itsellesi uudet alushousut.

Vierailija
2/2 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse kasvatit tuollaisen pojan. Mitäs jos ostaisit itsellesi uudet alushousut.

No hei, turha enää nälviä jos poika on jo tuore isä, nii lahjaksi jotain mikä oikeesti auttaa ja vähän keventää. Tee vaikka pieni selviytymispaketti kahvista, suklaasta ja vaipoista, ja kylkeen personoitu kortti tai muki. Oon tilannut Muokkikselta kivoja isänpäiväjuttuja, tuli nopsaan ja oli edullisia: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat. Pieni tsemppi tekee enemmän kuin piikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi