Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä virhepäätelmä rokottamaton=rokotevastainen?

Vierailija
02.11.2021 |

Eihän niillä ole mitään tekemistä keskenään. Rokottamattomuuteen yhdellä tietyllä rokotteella voi olla vaikka mitä syitä, ainoa syy ei todellakaan ole rokotevastaisuus. Ennen tätä rokotetta rokotevastaisuudella viitattiin ihmisiin, jotka kieltäytyvät antamasta lapsilleen yhtään rokotetta, ja heitä löytyi lähinnä Amerikasta. Nytkö heitä on muka yhtäkkiä 20% suomalaisista? No ei ole. Saati että sallitaan valtamediassa haukkumasanat kuten antivaxxx-hörhö ja -sössöttäjä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs sun syy on?

Vierailija
2/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokoteuskovaiset ovat ihan sekaisin päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita syitä lääkäreiden mukaan on varsin vähän. Toki 20% on liian iso luku, kyllä vanhemmista ikäluokista 85-95% on rokotettu, ja nuoremmat ehtivät vielä. Eli varsinaisia hörhöjä ei ole kuin ehkä alle 10%.

Vierailija
4/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen. Rokotevastainen, antivaxxer, rokotekriittinen... Kyse on yhdestä, kansalliseen rokoteohjelmaan kuulumattomasta vapaaehtoisesta rokotteesta. Vapaaehtoisesta.

Vierailija
5/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen rokottamattomuuteen kovin monta syytä ole. Yksi on terveydellinen. Näille lääkäri sanoo, että et voi ikävä kyllä rokotetta ottaa. Tämä on erittäin harvinaista. Tähän eivät sisälly palstan selittäjät, jotka ovat ihan itse diagnosoineet itsensä. Toinen syy on laiskuus. Moni nuori jättää rokotteen ottamatta, koska ei vain tule sitä tehtyä. Onneksi koronapassi sai muutoksen tähän, kun nuoret ottaa nyt rokotuksia, että pääsevät viihteelle. Kolmas syy on sitten tämä tyhmyys, joka on tällekin palstalle tiivistynyt. Eli koronarokotevastainen, lyhennettynä rokotevastainen, hörhö, joka toistaa aina samat hokemat, joilla perustelee valintaansa sairastaa mieluummin korona, kuin ottaa siihen rokote: "myrkkypiikki, lääketehtaiden ja globaalin eliitin ja hallituksen ja thl:n salaliitto väen vähentämiseksi, kokeellinen" jne.

Vierailija
6/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta lähteestä, kun nämä 5g mikrosirujutut. Rokotekiihkoilijat niistä vaahtoaa ihan pää märkänä.

Vierailija
7/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarissa hyvät iltapullat?

Vierailija
8/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs sun syy on?

Mun syy ainakin on se, että asun niin syrjässä enkä näe ketään ja meillä päin ei tartuntoja ole kymmentäkuntaa enempää, joten seuraan vielä tilannetta tästä syystä:

"15 ihmistä on saanut Suomessa korvauksia koronarokotteen aiheuttamista haitoista –- Haittavaikutuksista korvauksia saaneet ovat pääosin terveydenhuollon henkilökuntaa, jotka on rokotettu ensimmäisten joukossa. Korvausten suuruus on ollut 600–2 000 euroa." (yle)

Vierailija
9/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs sun syy on?

ei kiinnosta

Vierailija
10/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs sun syy on?

Mun syy ainakin on se, että asun niin syrjässä enkä näe ketään ja meillä päin ei tartuntoja ole kymmentäkuntaa enempää, joten seuraan vielä tilannetta tästä syystä:

"15 ihmistä on saanut Suomessa korvauksia koronarokotteen aiheuttamista haitoista –- Haittavaikutuksista korvauksia saaneet ovat pääosin terveydenhuollon henkilökuntaa, jotka on rokotettu ensimmäisten joukossa. Korvausten suuruus on ollut 600–2 000 euroa." (yle)

Tuollainen korvaus menetetystä terveydestä varmaan sitten lohduttaakin.

Vierailija
11/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs sun syy on?

No mun syy on se, etten koe kyseistä rokotetta tarpeelliseksi. Olen koko korona-ajan elänyt niin normaalisti kuin rajoitteiden puitteissa on voinut. En ole käyttänyt maskia, olen tavannut kavereita, käyttänyt lähes päivittäin julkista liikennettä, käynyt harrastuksissa/baarissa/kauppakeskuksessa jne. Näin on elänyt aika lailla koko tuttavapiiri. Lapsetkin olleet koulussa/päiväkodissa ja tavanneet kavereitaan vapaa-ajallakin.

Ja siltikään en tunne ketään koronaan sairastunutta, yhden altistuneen kylläkin. Eikä asuta missään perämettällä vaan keskisuuressa kaupungissa (joka tälläkin hetkellä kuuluu leviämisalueeseen).

Pari flunssaa olen tänä vuonna sairastanut. Ehkä jompikumpi oli koronaa, mene ja tiedä kun en käynyt testissä.

Vierailija
12/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs sun syy on?

Tuollainen korvaus menetetystä terveydestä varmaan sitten lohduttaakin.

Tuo on korvaus ihan normaalista rokotehaitasta, joka on lähinnä töistä poissaoloa jonkin aikaa. Ei mitään sen suurempaa menetettyä terveyttä. Virus on huomattavasti vaarallisempi.

Vierailija
13/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo omavalinta.Rokotetut saa koronan myös ,tiedän koska tutuille kävi niin ja monelle! Minulla meni usko koko asiaan.En panikoi käsien pesusta,desistä.maskia kyllä käytän,ihmisissä on niin paljon bakteereita muutenkin ,hajuja..että maski minne meettekin.Rokotettuja on tehokkain,tuttukin rokotettu joutuu,liikkuva perusterve.Ei katso kenet korona kaataa...

Vierailija
14/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on vähintäänkin epäilyttävä. Lisäksi häiritsee se, että ihmisille ei suostuta tekemään edes vasta-ainetestiä ennen rokotusta! Vaikka rokotusta ei suositella hiljattain koronan sairastaneille. Niin miten on? Ei vaikuta sillä, että on silloin minun terveyteni kenellekään tärkeä. En ota tätä epäilyttävää rokotetta. Luultavasti koko koronahysteria on ohi muutaman vuoden kuluttua joka tapauksessa.

Vierailija
15/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs sun syy on?

Korona sairastettu, enkä ole kokenut rokotetta tarpeelliseksi. Asun pikkupaikassa, käyn töissä ja kaupassa, siinä kaikki. Jos joskus matkustaminen tulee ajankohtaiseksi, sitten ehkä harkitsen rokotusta. Mutta mitä pidemmälle tämä hullutus menee, sitä todennäköisemmin jätän vaan mieluummin sen matkustamisen väliin.

Ap

Vierailija
16/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan aiempi sairastaminen on ihan hyvä syy olla ottamatta rokotetta ainakaan kovin pian. Kahta rokotetta ei sairastaneelle edes pidetä tarpeellisena. Silti koronpassia ei saa ilman kahta rokotetta.

Vierailija
17/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin rokotemyönteinen. Jokaisella tulisi olla mahdollisuus vaikka päivittäin käydä rokotuttamassa itsensä.

Itse en kuitenkaan tarvitse rokotetta. Kiitos.

Vierailija
18/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on helppo yhtäläisyysviiva vedettäväksi.

Joku lanseeraa käsitteen, joka leimaa asian tietynlaiseksi. Media toistelee käsitettä, jolloin siitä tulee lentävä lause, joka uppoaa helposti johdateltavaan massaan. Lopulta harva ymmärtää kyseessä olevan mielipidevaikuttaminen. Kansa on massaa ja massa haluaa yksinkertaisia selityksiä, riippumatta niiden todenperäisyydestä.

N40

Vierailija
19/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se olisi luontevaa?

Vierailija
20/22 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat yleensä persuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan