Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta valitusta pitää olla ennen häätöä?

Vierailija
02.11.2021 |

Tilanne on se että meidän naapurissa asuu aivan häiriintynyttä porukkaa, joista olen valittanut isännöitsijälle jo vuoden verran. Kaksi kertaa olen myös kerännyt nimet viralliseen valitukseen muilta naapureilta, eikä mitään vaikutusta vaikka kuulemma asiaa hoidetaan.
Kuinkahan monta valitusta pitää laittaa että tapahtuisikin jotain?
Voisko noi saada esim häädön jonkun tietyn valitus määrän jälkeen jos(kun) elämöinti ei lopu? Isännöitsijä ei voi yksityisyydensuojan takia kertoa mitä tekee ja mitä on jo tehty.
Alan olemaan niin loppu tähän.
Kyseessä vuokra-asunto, kaikki siis vuokralaisia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä äänet kuuluu just tähän meille seinänaapuriin ja sitten häiriköiden alakertaan todella selkeästi, mutta myös viereiseen rapun rouva eli häiriköiden toinen seinänaapuri kärsii tästä metelistä myös, häiriköiden yläpuolella ei asu ketään.

-ap

Vierailija
22/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi virallinen varoitus taloyhtiöltä riittää: jos häirikkö jatkaa, häätöprosessi/huoneiston haltuunottoprosessi voidaan käynnistää. Ikävä kyllä jotkut isännöitsijät ovat saamattomia tällaisissa asioissa. Vaadi oikeuksiasi. Kai talossa on hallitus, johon voit ottaa yhteyttä? 

Tässä ohjeita: https://www.kotitalolehti.fi/blogi/yksi-varoitus-riittaa/

Kyseessä on kaupungin asunto, en ole löytänyt tietoa kuka olisi ns. Isännöitsijää korkeampi taho, hallitusta ei ainakaan siis ole.

-ap

Kannattaa soittaa poliisille joka kerta kun aiheuttavat oikeasti häiriötä. Silloin kaupungin on pakko puuttua tekemään asialle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on neuvottu aikoinaan isännöitsijän toimistolla, että häiriö käyttäytymisestä kannatta aina soittaa poliisille. Näin ollen virkavalta todistaa tapahtuneen. Joskushan sitä on naapurit yrittänyt ilman syytäkin "savustaa" asukasta pois jos ei olla vaikka tykätty naamasta. Ainakin ennen on ollu 2 varoitusta ja kolmas on häätö.

Mulle sanoi isännöitsijä ettei hän saa tietää poliisien käyntien syytä vaikka ilmoitin kerran että poliisit ovat käyneet naapurin oven takana rauhoittamassa menoa (ja tästäkin seuras kahta kauheampi metelöinti).

-ap

Tuossa olisi vain kannattanut soittaa uudelleen poliisille, älä anna periksi.

Vierailija
24/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi virallinen varoitus taloyhtiöltä riittää: jos häirikkö jatkaa, häätöprosessi/huoneiston haltuunottoprosessi voidaan käynnistää. Ikävä kyllä jotkut isännöitsijät ovat saamattomia tällaisissa asioissa. Vaadi oikeuksiasi. Kai talossa on hallitus, johon voit ottaa yhteyttä? 

Tässä ohjeita: https://www.kotitalolehti.fi/blogi/yksi-varoitus-riittaa/

Kyseessä on kaupungin asunto, en ole löytänyt tietoa kuka olisi ns. Isännöitsijää korkeampi taho, hallitusta ei ainakaan siis ole.

-ap

Kannattaa soittaa poliisille joka kerta kun aiheuttavat oikeasti häiriötä. Silloin kaupungin on pakko puuttua tekemään asialle jotain.

Joo itse olen kerran soittanut kun siellä tapeltiin tosi pahan kuuloisesti ja ilmeisesti naapurikin on soittanut parikin kertaa, mutta meteli on rauhoittunut juuri ennen kuin poliisit pääsi paikalle.

Isännöitsijä sanoi ettei hän tiedä näistä mitään eikä saakkaan tietoa mistään?

-ap

Vierailija
25/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kaksi eri naapuria valittanut samasta asunnosta ennen kuin isännöitsijä edes noteeraa asian, koska yhdellä naapurilla voi yksi sängyn jalka liian lyhyt.

Vierailija
26/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on neuvottu aikoinaan isännöitsijän toimistolla, että häiriö käyttäytymisestä kannatta aina soittaa poliisille. Näin ollen virkavalta todistaa tapahtuneen. Joskushan sitä on naapurit yrittänyt ilman syytäkin "savustaa" asukasta pois jos ei olla vaikka tykätty naamasta. Ainakin ennen on ollu 2 varoitusta ja kolmas on häätö.

Mulle sanoi isännöitsijä ettei hän saa tietää poliisien käyntien syytä vaikka ilmoitin kerran että poliisit ovat käyneet naapurin oven takana rauhoittamassa menoa (ja tästäkin seuras kahta kauheampi metelöinti).

-ap

Tuossa olisi vain kannattanut soittaa uudelleen poliisille, älä anna periksi.

Jälkikäteen itsekin mietin että olisi pitänyt soittaa uusiksi vaikka tappelu loppui mutta sitten alkoi se saatanallinen patterien hakkaaminen jne kiusanteko..

-ap

Vierailija
27/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kaksi eri naapuria valittanut samasta asunnosta ennen kuin isännöitsijä edes noteeraa asian, koska yhdellä naapurilla voi yksi sängyn jalka liian lyhyt.

Meitä on 3 naapuria jotka olemme tehneet yhdessä valitukset. Tai siis yksi kirjannut ja kaksi muuta allekirjoittaneet lisäksi.

-ap

Vierailija
28/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yksi varoitus riittää, niin käytännössä yleensä vasta 2-3 varoituksen jälkeen häädetään.

Vierailija
29/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just valittava naapuri. Oli mennyt kitisemään isännöitsijälle ku neljältä päivällä kuuntelin musaa kännyllä. Sit ai jumaleissön mulla kerran yöllä ku pelasin muutaman raivokarjahduksen tein ni taas valitus. En siis yleensä mekkaloi. Mut oli niin kiihkeet pelit et tunteet nousi pintaan. Opetelkaa nukkumaan metelissä ja lopettakaa narina idiootit. Se on vaan mielestä kiinni ja sitä voi treenata. Oli mullakin naapuri joka huudatti yöllä täysii musiikkia ja silti sain hyvin unen päästä kiinni. Harjotelkaa nukkumista melussa ni totutte siihen.

Vierailija
30/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmesta aiheettomasta valituksesta lentää valittaja itse nykyään pihalle. Uusi säädös astui voimaan juuri marraskuun alulla.

Ei kai nyt aiheettomista kuitenkaan?

Joo en kyllä nyt ihan aiheettomasti valita, olen myös kuvannut kotonani ympäriinsä kun meteliä kuuluu sekä äänittänyt tätä sekoilua, just siksi jos tätä asiaa tarvitsee jotenkin todistella millaista sekoilua he aiheuttaa...

-ap

Vierailija
31/31 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just valittava naapuri. Oli mennyt kitisemään isännöitsijälle ku neljältä päivällä kuuntelin musaa kännyllä. Sit ai jumaleissön mulla kerran yöllä ku pelasin muutaman raivokarjahduksen tein ni taas valitus. En siis yleensä mekkaloi. Mut oli niin kiihkeet pelit et tunteet nousi pintaan. Opetelkaa nukkumaan metelissä ja lopettakaa narina idiootit. Se on vaan mielestä kiinni ja sitä voi treenata. Oli mullakin naapuri joka huudatti yöllä täysii musiikkia ja silti sain hyvin unen päästä kiinni. Harjotelkaa nukkumista melussa ni totutte siihen.

No tuskinpa edes kuulisin jos joku kuuntelisi musiikkia puhelimellaan eikä häiritse jos joskus menee hermot ja pääsee ärräpäitä, mutta jatkuva metelöinti kyllä pistää vihaksi enkä todellakaan saa unta jos kuulostaa siltä että naapuri tulee seinän läpi meille.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän