Maskivastustaja Elena Vikström joutunut koronan vuoksi sairalaaan
Lähde: henkilön oma ig.
Kommentit (268)
Norjan pahin koronakriitikkohan kuoli koronaan... ei riittänyt munaa lähteä sairaalaan, mielummin kuoli kotiinsa. Toki säästi terveydenhuollon resursseja siinä. Mutta harva on oikeasti tositilanteessa valmis kuolemaan ideologiansa vuoksi.
"Minä oon kauan sitten jo saanut tarpeekseni tästä korona vouhotuksesta.
Nyt vielä tuli kumminkin tämä uusin juttu. KORONAPASSI
On se ihme jos ei enää edes ravintolaan pääse ilman passia. Tässä jaetaan nyt ihmiset kahteen eri ryhmään ja toiset ovat aivan eriarvoisessa asemassa. Tämähän on suora keino jolla yritetään pakottaa ihmisiä ottamaan rokote kun elämä yritetään tehdä muuten liian vaikeaksi.
Minä en aio tukea enkä kannattaa millään tavoin yhtäkään yritystä joka ottaa koronapassin käyttöön, olen kuullut että myös monilla muilla on sama linja. Katsotaampa miten kannattava liike on yrityksille ottaa käyttöön tämä ihmisiä eriarvoistava koronapassi."
Kyseisen henkilön facessa viimeisin päivitys. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Saisko linkkiä?
Kirjoita instaan elenavikström ja katso tarinat
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja.
Mutta moneenkohan ehti tartuttaa, ja ei ole ihan ilmaista tuo sairaalahoito. Sen lisäksi koronapotilaat on muista resursseista pois. Eli esimerkiksi elinsiirtoja saatetaan joutua lykkäämään. Siinä ehtii moni muu turhaan kupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Norjan pahin koronakriitikkohan kuoli koronaan... ei riittänyt munaa lähteä sairaalaan, mielummin kuoli kotiinsa. Toki säästi terveydenhuollon resursseja siinä. Mutta harva on oikeasti tositilanteessa valmis kuolemaan ideologiansa vuoksi.
"ei riittänyt munaa". Munaahan tuolla nimenomaan oli. Periaatteen mies, eli ja kuoli niin kuin opetti (vaikka saattoikin olla väärässä)
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ole saanut 2 rokotetta?
Kuuluu vastustajiin.
En mä kyllä löydä mitään sairaala juttua tuolta. Löytääkö joku muu. Tissikuvia tuli ruydun täydeltä ja törröhuulia.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tästä syystä kuolleisuus suurempi kuin muuten olisi näillä kriitikoilla. Odotetaan viimeiseen asti lähtöä lekuriin kun nolottaa myöntää että ei sit ollutkaan mikään pikku nuha.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tulee vielä paljon... Kukaan ei tiedä miksi jotkut nuoret ja perusterveetkin sairastuvat vakavasti.
Kyllä tiedetään. Ylipaino ja alhainen veren D-vitamiinitaso.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä löydä mitään sairaala juttua tuolta. Löytääkö joku muu. Tissikuvia tuli ruydun täydeltä ja törröhuulia.
Tarinoissa. Ne näkee vain, jos on kirjautuneena instaan. Nimim. juuri katsoin tarinat.
Näitä tulee vielä paljon... Kukaan ei tiedä miksi jotkut nuoret ja perusterveetkin sairastuvat vakavasti. Rokotteesta olisi iso apu ollut.