Kertokaa mitä ostoksianne kadutte!
Mitä maksoi ja miksi kadutte ostamista? Ja mikä auttaa katumukseen?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Joku sellainen kauppakeskuksen käytävällä ihohoitotuotteita tyrkyttänyt provikkapalkkainen myyjä sai minut ostamaan jonkin kalliin purnukan. Kertaakaan en ole sitä käyttänyt. Sen jälkeen olen kategorisesti kiertänyt tuollaiset myyjät kaukaa.
Haha, sama täällä. Tampereen Koskikeskuksessa vuosia sitten eräs mies alkoi kauppaamaan minulle jotain kauneudenhoitotuotteita kun kävelin ohi ja onnistui pysäyttämään minut. Olen todella kiltti - silloin vielä vuosia sitten aivan liian kiltti enkä osannut sanoa ei. Jäin kuuntelemaan hänen myyntipuhettaan ja vaikka yritin kieltäytyä ostamasta, onnistui hän vakuuttamaan minut tuotteesta enkä vain kehdannut kieltäytyä. Sinne meni melkein satanen rahaa, koskaan en edes saanut aikaiseksi käyttää kyseisiä tuotteita. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sellainen kauppakeskuksen käytävällä ihohoitotuotteita tyrkyttänyt provikkapalkkainen myyjä sai minut ostamaan jonkin kalliin purnukan. Kertaakaan en ole sitä käyttänyt. Sen jälkeen olen kategorisesti kiertänyt tuollaiset myyjät kaukaa.
Haha, sama täällä. Tampereen Koskikeskuksessa vuosia sitten eräs mies alkoi kauppaamaan minulle jotain kauneudenhoitotuotteita kun kävelin ohi ja onnistui pysäyttämään minut. Olen todella kiltti - silloin vielä vuosia sitten aivan liian kiltti enkä osannut sanoa ei. Jäin kuuntelemaan hänen myyntipuhettaan ja vaikka yritin kieltäytyä ostamasta, onnistui hän vakuuttamaan minut tuotteesta enkä vain kehdannut kieltäytyä. Sinne meni melkein satanen rahaa, koskaan en edes saanut aikaiseksi käyttää kyseisiä tuotteita. 🤣
Sinunlaisten lampaiden takia valtiot saavat vaikka mitä hirveyksiä läpi kun teikäläiset ei uskalla vastustaa mitään :/ Ja kaikki muutkin joutuvat kärsimään sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisten lampaiden takia valtiot saavat vaikka mitä hirveyksiä läpi kun teikäläiset ei uskalla vastustaa mitään :/ Ja kaikki muutkin joutuvat kärsimään sitten!
No, silloin aluksi kun niitä alkoi ilmestyä ei ollut vielä oppinut siihen että niille ei tarvi vastata mitään. Koska normaaleihin käytöstapoihin kuului että jos joku puhuu niin kuunnellaan hetki. Nykyään maailma on erilainen ja noita kojumyyjiä ei tarvi noteerata.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt yhden esimerkin perusteella voi päätellä, että kirjoittaja olisi valmis kannattamaan jotain hirmuhallintoa. Äänestyskoppiin saa mennä yksin :) Sitä paitsi heräteostoksistakin valtio saa verotuloja, joista osa menee ihan järkeviinkin asioihin. Toki paljon menee myös järjettömyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliit kitkakengät jotka ostin viime talvena. Liukastuin ja kaaduin niillä jäisellä kelillä heti. Mursin nilkkani kahdesta eri kohtaa ja jouduin leikkaukseen.
Kitkakengät olivat liukkaammat kuin normaalit talvikengät. Rahat meni hukkaan ja sain vielä kaupan päälle sairaalareissun ja kevät kului kipsi jalassa.Kauheaa. Minkä merkkiset kengät ne oli?
Minuakin kiinnostaisi tietää merkki, koska haluaisin ostaa kitkakengät. Nyt pelottaa, että hankkiudun sellaisilla sairaalaan.
Kihartimen ostin kymmenen vuotta sitten. Kerran olen käyttänyt. Ei onneksi maksanut paljoa.
Villakangastakin viime talvena. Ostin kamelin värisen enkä tummansinistä. Eipä tuota nyt tullut käytettyä tuon värin takia kuin pari kertaa.
Monikäyttöisempi ois tuo tummansininen ollut. Sinne meni 400€ hukkaan.
Osti noin 300 euron rannekellon, joka sitten hajosi samana päivänä. Huoltoon meni pariksi viikoksi, ei saanut peruttua kauppaa. Muutenkaan en sitten tykännyt siitä, joten kyllä on kaduttanut osto.
Vierailija kirjoitti:
Villakangastakin viime talvena. Ostin kamelin värisen enkä tummansinistä. Eipä tuota nyt tullut käytettyä tuon värin takia kuin pari kertaa.
Eikö se kamelinvärinen olisi ihana juuri loppusyksystä?
Olin eräissä myyjäisissä ja kiltteyttäni ostin selvästi vähävaraiselta mummolta itse tehdyn pehmolelun ja vielä aika kovaan hintaan. Lelu on aika hirveän näköinen, kirkkaankeltainen "nalle". Harmittaa että sorruin ostamaan sen. Ehkä joku lapsi voisi sen kuitenkin huolia, pitäisi varmaan vedä se kierrätyskeskukseen...
Vierailija kirjoitti:
Olin eräissä myyjäisissä ja kiltteyttäni ostin selvästi vähävaraiselta mummolta itse tehdyn pehmolelun ja vielä aika kovaan hintaan. Lelu on aika hirveän näköinen, kirkkaankeltainen "nalle". Harmittaa että sorruin ostamaan sen. Ehkä joku lapsi voisi sen kuitenkin huolia, pitäisi varmaan vedä se kierrätyskeskukseen...
Tai annat johonkin eläinsuojaan. Kissat ja koirat tykkäävät leluista.
Järjestelmäkamera minullakin. En kehtaa edes sanoa paljonko maksoi.
Mehulinko. Sen hintaa en muista mutta oli aivan järkyttävän typerä ostos. Valtava laite ei mahtunut mihinkään, oli vaikea putsata ja sinne sai syytää kilokaupalla kasviksia ja hedelmiä jotta sai muutaman desin mehua. Järkevämpää on ostaa mehua kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Järjestelmäkamera minullakin. En kehtaa edes sanoa paljonko maksoi.
Mehulinko. Sen hintaa en muista mutta oli aivan järkyttävän typerä ostos. Valtava laite ei mahtunut mihinkään, oli vaikea putsata ja sinne sai syytää kilokaupalla kasviksia ja hedelmiä jotta sai muutaman desin mehua. Järkevämpää on ostaa mehua kaupasta.
Vain mehulingolla saa aitoa ja lisä-ja säilöntäaineetonta tuoretta mehua.
Itsellä on mehulinko, ja käytän jatkuvasti. Tulee myös edullisemmaksi, kun jatkuvasti tuoremehun osto kaupoista.
Maiharimittainen toppatakki, aika edullinen. Sovittaessa tuntui mukavalta, mutta kun sitten vähän kovemmalla pakkasella puin sen ylleni, niin hetken kuluttua en enää ollutkaan tyytyväinen. Päällyskankaan ja vanun välissä oli joku ihme kalvo, joka kovettui ulkoilmassa. Kuului vaan rapina, kun käveli takki päällä. Yhteen käyttökertaan jäi. Nyt sitten ostin kunnollisen tikkivuorillisen maiharin. Ei ole muoveja takin rakenteissa, joten varmasti on käyttökelpoinen. Hinta oli aika paljon korkeampi, mutta mitä siitä, jos rahalla sai kunnon tavaraa.
Vene 1500e. Ekana kesänä sillä köröteltiin jonkin verran, mutta sitten tapahtui asioita, joiden takia veneily jäi. Nyt se on seitsemisen vuotta seissyt pihalla :D
Luulin kahdellasadalla ostaneeni nahkalaukun, mutta vielä mitä. Suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kamelin värinenhän on todellinen klassikko villakangastakin väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikäyttöisempi ois tuo tummansininen ollut. Sinne meni 400€ hukkaan.Kamelin värinenhän on todellinen klassikko villakangastakin väri.
Ehkä se sininen vain olisi ollut mieluisampi. Klassinen tai muodikas ei aina miellytäkään itseä, vaikka on niin luullut.
ei enään koskaan luomua tai reilun kaupan tuotteita 5 kertaa pettynyt