Kertokaa mitä ostoksianne kadutte!
Mitä maksoi ja miksi kadutte ostamista? Ja mikä auttaa katumukseen?
Kommentit (41)
Ostin noin kymmenen vuotta sitten erään Lancomen "hoitoveden" tms. Se ei siis ollut kasvovesi. En tiedä, miten minulle saatiin myytyä se. Ihan järjetöntä. Käyttämättä jäi. Sen ostaminen on kaduttanut.
2009 ostin gramman ala-arvoista piríä ja maksoin siitä 40 euroa. Ei edes valvottanut kunnolla. :(
Ei onneksi mitään kallista, jotain vaatteita jne, ehkä muutama satanen mennyt näihin
Joku sellainen kauppakeskuksen käytävällä ihohoitotuotteita tyrkyttänyt provikkapalkkainen myyjä sai minut ostamaan jonkin kalliin purnukan. Kertaakaan en ole sitä käyttänyt. Sen jälkeen olen kategorisesti kiertänyt tuollaiset myyjät kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
2009 ostin gramman ala-arvoista piríä ja maksoin siitä 40 euroa. Ei edes valvottanut kunnolla. :(
Minä ostin kerran 50 eurolla "piriä" joka oli pelkkää merisuolaa :D
Järjestelmäkamera, piti ottaa reissuihin mukaan mutta enhän mä sitä koskaan jaksanut mukana kantaa ja puhelimella saa yhtä hyviä kuvia. Maksoin muistaakseni 300-400 e ja myin sen 50 eurolla tori.fi:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ei ole turvallista myyjälle. Saattaa helposti päästä nauttimaan takakonttiajelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini osti aikoinaan palan hassista, joka paljastui jääkiekon palaseksi.
Ihan hyvä, että nistit joutuvat katumaan ostoksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että nistit joutuvat katumaan ostoksiaan.
Ei satunnainen pirín nuuskaaminen vielä nistiksi tee.
Ostin karaokelaitteet, hienot sellaiset. Maksoi yli 500. Ei kunnon käyttöohjetta, kertaakan ei ole käytetty. Pitää myydä pois seisomasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tarkistanut, että sai kasvia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. 50€ merisuolasta. Myyjä vielä ohjeisti hakemaan tuotteen maastokätköstä ja jättämään rahat sinne. Tyhmänä en testannut kyseistä "piriä" kunnolla vaikka olis ollut täysi mahdollisuus. Myyjältä kyllä hyvä kikka pitää itsensä turvassa.. kun ei edes tavattu.
Kalliit kitkakengät jotka ostin viime talvena. Liukastuin ja kaaduin niillä jäisellä kelillä heti. Mursin nilkkani kahdesta eri kohtaa ja jouduin leikkaukseen.
Kitkakengät olivat liukkaammat kuin normaalit talvikengät. Rahat meni hukkaan ja sain vielä kaupan päälle sairaalareissun ja kevät kului kipsi jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Kalliit kitkakengät jotka ostin viime talvena. Liukastuin ja kaaduin niillä jäisellä kelillä heti. Mursin nilkkani kahdesta eri kohtaa ja jouduin leikkaukseen.
Kitkakengät olivat liukkaammat kuin normaalit talvikengät. Rahat meni hukkaan ja sain vielä kaupan päälle sairaalareissun ja kevät kului kipsi jalassa.
Kauheaa. Minkä merkkiset kengät ne oli?
Vierailija kirjoitti:
Järjestelmäkamera, piti ottaa reissuihin mukaan mutta enhän mä sitä koskaan jaksanut mukana kantaa ja puhelimella saa yhtä hyviä kuvia. Maksoin muistaakseni 300-400 e ja myin sen 50 eurolla tori.fi:ssä.
Mulla sama vastaus, paitsi etten ole saanut aikaiseksi hankkiutua siitä eroon. Villi arvaus on, että uusilla puhelimilla saa jo parempia kuvia.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tarkistanut, että sai kasvia ?
Oli julkisella paikalla ja "hassispala" oli kääritty paksusti elmukelmuun. Luotti tyhmästi tuntemattomaan myyjään ja kumimainen yllätys paljastui vasta hetkeä myöhemmin, eikä myyjää enää koskaan näkynyt uudestaan myyntipaikalla.
Telian mobiilipaketti Gigantista. Toki sinällään ihan kätevä, kun pääsee aina nettiin, mutta käytännössä olen nyt töiden loputtua kyykkinyt vaan kotona josta saan muutenkin netin puhelimeeni. Tarkoitus oli päästä kuljettajakoulutukseen ja siitä sitten taas ulos elämään jolloin paketista olisi ollut hyötyä esim. navigointiin, mutta tuossahan se puhelin vaan makaa käyttämättömänä pöydällä (kirjoitan tietokoneelta).
Joskus on tullut valittua se halvin vaihtoehto joistain tavaroista ja saanut katua sitten huonoa laatua, tai huonoja käyttöominaisuuksia, tai ei edes täytä käyttötarvetta ainakaan täysin. Mutta Suomessa on kyllä kaikki niin kohtuuttoman kallista että en voisi kyllä maksaa ns. paremmistakaan tuotteista vaadittua hintaa. Ja onko nekään sen parempia, kiinassa nekin on pistetty läjään kommunistisella moraalilla...
Ostin sohvakaluston, joka ei olekaan niin kiva, kun sitä on aikansa katsellut ja käyttänyt. Hinta oli aivan kohtuullinen, mutta tuskin saan rahojani takaisin, jos pistän sen myyntiin.