Mun syömiset tänään, arvostele
En siis laihduta, ei ole tarvetta
Aamupala: kahvi kermatilkalla, berocca, kananmuna, 2 siivua juustoa, 3 siivua kalkkunaleikettä, pieni tomaatti, pätkä tuorekurkkua, muutama siivu paprikaa
Lounas: Lanttusosetta kermalla ja haudutetulla sipulilla n 1.5dl, kanan rintafile, vihersalaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla
Välis: Kermakahvi ja pala tummaa suklaata
Päivällinen: Kalkkunasalaatti eilen paistetun kalkkunan jämistä runsaalla majolla (hiton kuiva kalkkuna)
Vettä se 2 litraa vähintään :)
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:59"]
Turhan vähän rasvaa.
[/quote]
Mulle riittävästi, ei ole nälkä tänään enää :)
ap
Mun ruoat:
Aamupala: Actimel purkki, vettä
Lounas: Kaksi kokonaista ja yksi puolikas perunaa (pieniä), vähän jauhelihakastiketta, lusikallinen kasvissekoitusta ja kaksi lusikallista salaattia, maitolasi
Välipala: ruisleipä, kinkkusiivu ja juustosiivu päällä, sekä margariinia, en juonut mitään
Illallinen: Kanafile suikaleita 150g, riisiä ja puoli lautasta salaattia (salaatti, kurkku, ananas, paprika, feta)
En syö muuta tänään
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:07"]
Mun ruoat: Aamupala: Actimel purkki, vettä Lounas: Kaksi kokonaista ja yksi puolikas perunaa (pieniä), vähän jauhelihakastiketta, lusikallinen kasvissekoitusta ja kaksi lusikallista salaattia, maitolasi Välipala: ruisleipä, kinkkusiivu ja juustosiivu päällä, sekä margariinia, en juonut mitään Illallinen: Kanafile suikaleita 150g, riisiä ja puoli lautasta salaattia (salaatti, kurkku, ananas, paprika, feta) En syö muuta tänään
[/quote]
Ei varmaan tee mielikään, entisetkin niin mauttomia.
Mitäs mieltä olet tästä -> illallinen tänään: kaksi kananmunan valkuaista ja n. 300 g Puutarhurin kasviksia. Mitä mieltä olette, onko ok? Ja vettä illan aikana 1 litra.
Turhan vähän rasvaa.