Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun syömiset tänään, arvostele

Vierailija
12.01.2015 |

En siis laihduta, ei ole tarvetta

Aamupala: kahvi kermatilkalla, berocca, kananmuna, 2 siivua juustoa, 3 siivua kalkkunaleikettä, pieni tomaatti, pätkä tuorekurkkua, muutama siivu paprikaa

Lounas: Lanttusosetta kermalla ja haudutetulla sipulilla n 1.5dl, kanan rintafile, vihersalaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla

Välis: Kermakahvi ja pala tummaa suklaata

Päivällinen: Kalkkunasalaatti eilen paistetun kalkkunan jämistä runsaalla majolla (hiton kuiva kalkkuna)

Vettä se 2 litraa vähintään :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan vähän rasvaa.

Vierailija
2/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:59"]

Turhan vähän rasvaa.

[/quote]

Mulle riittävästi, ei ole nälkä tänään enää :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän

Vierailija
4/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruoat:
Aamupala: Actimel purkki, vettä
Lounas: Kaksi kokonaista ja yksi puolikas perunaa (pieniä), vähän jauhelihakastiketta, lusikallinen kasvissekoitusta ja kaksi lusikallista salaattia, maitolasi
Välipala: ruisleipä, kinkkusiivu ja juustosiivu päällä, sekä margariinia, en juonut mitään
Illallinen: Kanafile suikaleita 150g, riisiä ja puoli lautasta salaattia (salaatti, kurkku, ananas, paprika, feta)
En syö muuta tänään

Vierailija
5/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:07"]

Mun ruoat: Aamupala: Actimel purkki, vettä Lounas: Kaksi kokonaista ja yksi puolikas perunaa (pieniä), vähän jauhelihakastiketta, lusikallinen kasvissekoitusta ja kaksi lusikallista salaattia, maitolasi Välipala: ruisleipä, kinkkusiivu ja juustosiivu päällä, sekä margariinia, en juonut mitään Illallinen: Kanafile suikaleita 150g, riisiä ja puoli lautasta salaattia (salaatti, kurkku, ananas, paprika, feta) En syö muuta tänään

[/quote]

Ei varmaan tee mielikään, entisetkin niin mauttomia.

Vierailija
6/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä olet tästä -> illallinen tänään: kaksi kananmunan valkuaista ja n. 300 g Puutarhurin kasviksia. Mitä mieltä olette, onko ok? Ja vettä illan aikana 1 litra.