Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarjoan anopille uunikasviksia

Vierailija
02.11.2021 |

Frendeille tarjoan edelleen riistaruokia.
"Poikkeuskin uusiin tarjoilulinjauksiin on kirjattu: ne ovat mahdollisia pormestarikunnan tai muun kaupungin ylimmän johdon järjestämissä KORKEAN TASON VIERAILUISSA tai vastaavissa tilaisuuksissa ”perustelluista syistä”."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6556111d-4369-4bb7-aaf0-9a6600f830ac

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan mieluummin nuo uunijuurekset kuin riistaa. Mutta ymmärrän jutun, kaikkille samaa ruokaa, eikä tehdä poikkeuksia. Eikö ollakaan tasa-arvoisia?

Vierailija
2/4 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ihana! Vuosia sitten syksy kahvipöytään illalla laitoin ,sadon korjun satoa.Kotimaisia omenoita,porkkanoita ymm. Tietysti se ydin kahvia.Eläke ikäinen Ystäväni sai raivokohtauksen ja huusi : Minähän noita en syö! Olen kurkkuani myöten omenoita täysi.Nousi siitä suutuspäissä ylös ja sanoi lähtee kotia. Tapani oli häntä sataa ,kun hän itsensä aina sunnuntai iltaa raijasi kotiini kello 18.Ilman vasta vierailuja! Tuhisi pienen matkan,kunnes tuli Alepa ja suutus päissään haki karkki pussin itselle. Sitä namia mussutti seraava etappi 5min. Kun hänen asumansa Kerrostalon kulmalla oltiin hei ,hei!Tarjosiko yhtään karkkia minulle? Ei.Oli tottunut pöytä on katettu kahvi herkuilla ja tulikin siihen stoppi. Loppu myös siihen ystävyys, Anteeksi mutta: luojan kiitos!

Vierailija
4/4 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pelkkää vettä juomaksi. Ehkä näkkileipää ilman levitettä