Miksi miehet aina kommentoivat esim. täällä että "tyttö lyhyissä sortseissa" tai "tyttö avokaulaisessa paidassa" sanoi hänelle päivää?
Mitä hemmettiä sillä on väliä, mitä tytöllä oli päällä? Miehet puhuvat kuin lyhyet sortsit tai avokaulainen paita tarkoittaisi, että tyttö on kiinnostunut hänestä. Vaan kun ei ole. Yrittäkää jo tajuta.
Kommentit (9)
Joo, mä oon kans pistäny merkille että kaikki, ihan kaikki miehet kommentoi aina näin. Ihan aina ja joka päivä ja kaikki maailman miehet. On se kummaa. Nytkin täällä on ainakin kymmenentuhatta aloitusta kuinka flikat pyllynposket paljaana on sanonut päivää jokaiselle miehelle tänään.
Ei normaalit miehet tuommoista kommentoi 😃
Siis kenelle kommentoivat? Ehkä jotkut henkisesti keskenkasvuiset kollit voivat tuommoista suustaan päästää.
Mistä ap tiedät kuka niitä kommentteja kirjoittaa, miehet vai naiset?
Vierailija kirjoitti:
Siis kenelle kommentoivat? Ehkä jotkut henkisesti keskenkasvuiset kollit voivat tuommoista suustaan päästää.
Itselleen kommentoivat. Saavat fiilikset siitä kun kirjoittavat.
Miehen egoa nostaa ajatus siitä, että tyttö lyhyissä shortseissa tai avokaulai´sessa paidassa olisi VOINUT sanoa päivää. Tai näkemiin.
Ja todellisuudessa se oli, jos sellaista ylipäätään tapahtui, se lähikaupan kassa.
Mielikuvitusta on lupa käyttää, ja tapahtumia värittää. Ei se ole varsinaista valehtelua kuitenkaan.
Unelmia pitää ihmisellä olla, muuten arki käy liian raskaaksi. Ja miesten unelmat nyt ovat erilaisia kuin naisten unelmat,,,,
Vierailija kirjoitti:
Al Bundyhan aloitti aina "a fat lady came to the shoestore". Arkielämässä toki harvinaisempaa tuollainen kommentointa, mutta ei anneta sen häiritä ap:n pöyristymistä.
Todellisuudessa kukaan - ei lyhyissä shortseissa eikä tuulipuvussa - ole sanonut niille miehille yhtään mitään. Tai jos on sanonut, nainen on kaupan myyjä tai vastaavaa, joka sanoo kaikille asiakkaille päivää. Nämä aloitukset kuuluu siihen samaan sarjaan niiden "oon kolmikymppinen, ikinä en oo seurustellut, tässä se sitten oli koko elämä" jankkausten kanssa. Nämä on niitä miehiä jotka koittaa saada resiinalla pendoliinoa kiinni, eli toivotonta on.