Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinä suhtaudut työkaveriisi joka kohtelee sinua huonosti?

Vierailija
12.01.2015 |

alan olla ihan hoomoilasena töissä. En vaan ymmärrä mitä olen voinut tehdä väärin taikka teoillani aiheuttanut koska eräs ei enää edes päivää sano. Huusi minulle ennen joulun pyhiä (jos se on kyllä mulle sellanen juttu mitä en hyväksy). Miten ottaisin tämän puheeksi hänen kanssaan, vai mi tässä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen vastakohtelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömästi

Vierailija
4/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat työkaverilta? Minulle riittää, kun työkaverit hoitavat työnsä hyvin, niin ettei minulle koidu lisäpaineita heidän laiskottelunsa vuoksi. Aamulla Huomenta ja iltapäivällä Heippa riittää pitämään minut tyytyväisenä työkavereihini. En mene töihin ensisijaisesti seurustalleksani työkaverideni kanssa, vaan hoitamaan tehtäväni. Kukin työkaverini saa puolestani valita itse, että miten paljon kertoo itsestään, hauskuuttaa toisia ja antaa positiivista palautetta. Se ei minua hetkauta puoleen eikä toiseen, jos vain osa porukasta tekee kahvihuneessa tuttavuutta. En usko, että juuri minussa on vikaa vain siksi, että joku juo kuppinsa aina hiljaa. En kaipaa vahvistusta, mutta se on toki mukavaa, kun sitä joskus saa ja antaa.

Vierailija
5/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut sellaisen linjan että olen peräänantamattoman ystävällinen vaikka olisi mikä mörkö vastassa. Hyvin on toiminut. Ja myös en tyrkytä itseäni jos ei näytä kiinnostavan, en juorua enkä liity kuppikuntiin. Joo, naisvaltaisella alalla ollaan.

Vierailija
6/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri suuttuu kun joudun korjaamaan sen mokia. Pitää mua pätijänä, vaikka se nyt on kaikkien etu että hommat hoituu. Hiljaista kiukuttelua, sitten se miettii kunnon sanallisen piikin millä sohaisee. Mua ei hetkauta, mutta mietin mitä se sanoo aina musta työkavereille. Kyse taitaa olla ylpeydestä? Vinkkejä mäkin tarviin :/