Horoskooppimerkki Kalat
Milainen on tuntemasi Kalat tai oletko itse Kalat?
Kerro millainen olet ja syntymäpäiväsi.
Kommentit (13)
Ne kalat joita mä tunnen on tavallaan tosi kivoja koska tunteellisia, mutta myös kerrassaan yliherkkiä ja taipuvaisia säälittelemään itseään. Lisäksi jotenkin sinisilmäisiä. Eivät kasva itsenäisiksi aikuisiksi koskaan.
Mä olen Kalat, ja olen melko aggressiivinen ja ihmisvihamielinen ihminen. En tykkää romantiikasta ollenkaan (olen aromantikko, joten rivakka seksi kyllä kelpaa ihan yhdenillansuhteiden kanssa), ja rakastan action- ja väkivaltaelokuvia + -sarjoja (ooh, "Squid Game" on aivan loistava!)
En käytä hameita tai mekkoja. Kuuntelen venäläistä hard bassia tai sitten raskasta industrial metallia. Ja olen keski-ikäinen nainen.
On todella typerää kuvitella, että syntymäaika vaikuttaisi jotenkin luonteeseen.
Muuten, Minna Canth oli Kalat. Kannattaa lukaista esim. "Köyhää kansaa" tai "Työmiehen vaimo", tai muita Canthin kirjoituksia. "Eläköön kaikki intelligentit miehet! Tyhmät saavat mieluusti kuolla."
Siinä teille yliherkkä ja sinisilmäinen Kalat. :D :D :D
Yliherkkiä, taiteellisia. Aina myöhässä (tunnen kaksi, samat piirteet molemmilla).
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Kalat, ja olen melko aggressiivinen ja ihmisvihamielinen ihminen. En tykkää romantiikasta ollenkaan (olen aromantikko, joten rivakka seksi kyllä kelpaa ihan yhdenillansuhteiden kanssa), ja rakastan action- ja väkivaltaelokuvia + -sarjoja (ooh, "Squid Game" on aivan loistava!)
En käytä hameita tai mekkoja. Kuuntelen venäläistä hard bassia tai sitten raskasta industrial metallia. Ja olen keski-ikäinen nainen.
On todella typerää kuvitella, että syntymäaika vaikuttaisi jotenkin luonteeseen.
Oletko skorppari, jousimies tai kauris kuumerkiltäsi? :) Aurinkomerkki on se, mitä meistä ajatellaan/kuvitellaan ulospäin; kuumerkki on ns. todellinen minä.
Kala syntyy usein perheeseen jossa toimii tunnepesusienenä. Eli vaikeat vanhemmat tms.
Luova ja eläirakas. Herkkä.
Kaikk tuntemani kalat ovat kovia puhumaan. Heillä syntymäpäivinä 3.3., 4.3., 13.3. jne.
Olen kalat ja pidän horoskooppeihin uskovia aikuisia mentaalisesti lahjattomina.
Kalana uiskentelen pääosin syvällä ja en osaa kuitenkaan uida senttiäkään, joten olen lähestulkoon pienoinen sensaatio ja lähestulkoon luonnonoikku. Sanoja vääntelen oman pääni mukaan ja näen pikkunäkyjäni kun muut pääosin rappausta, betonia tai pilviä.
Olen tullut kalojen kanssa hyvin toimeen mutta nyt aikuisiällä olen saanut heistä tarpeekseni. Liikaa draamaa, epävarmuutta, sekoilua, tunteilua, ei vaan jaksa enää katsella tuota käytöstä. Kalat on ehkä tähtiradan sekopäisin merkki. t. rapu
Juu olen kalat, jolla kuu skorpionissa ja nousevana merkkinä.
Olen sinisilmäinen siis hyväuskoisella tavalla, mistä on todella paljon haittaa työssäni. Aina potuttaa, kun olen ollut liian hyväntahtoinen ja mennyy vähän halpaan. Olen myös tunteellinen, epävarma, itsekeskeinen, herkkä, arka, pelokas, introvertti.
En ole puhelias, vaan päinvastoin. Puhuminen on usein vaikeaa. Sanon ihmisille asioita, joita he haluavat kuulla, sen sijaan että täräyttäisin totuuden, mistä myös voi seurata ongelmia.
En yleensä myöhästy tapaamisista, koska minut on lapsesta asti kasvatettu välttämään myöhästymisiä.
Minulle on sanottu, että olen itselleni hyvin ankara. Mutta mitä muuta voisi, kun en ole tämän fiksumpi.
Olen itse ja tunnen muutamia. Aivan tavallisia ihmisiä kaikki.