Oksennuksessa olevat lakanat
Olen oksennustaudissa, pyyhkeet ja lakanat oksennuksessa pesenkö ne 60 75 astees.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:47"]Voit itse valita. Yrjö lähtee ihan hyvin 60 asteessakin, jos on myös paskaa, niin silloin 75.
[/quote]Kuoleeko patkteerit 60? Kestääkö pyyhkeet 75 pesua
Kyllä kestää. Anna mennä vaan. Kerran kun kännissä oksensin ja paskansin sänkyyn, pesin 90 asteessa lakanat ja pyyhkeet. Hyvin toimi. Anna mennä vaan!! Rohkeutta!
Tota, miks et oksenna ämpäriin tai pyttyyn?
Huuhtele lakanat ensin oksennuksesta ja vasta sitten laita koneeseen 60 asteeseen.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:59"]Tota, miks et oksenna ämpäriin tai pyttyyn?
[/quote]Oksensin. Mutta hätäpäissä kuivasin vessan pyyhkeisiin suuni. Oli niin kamala olo. Et lakanaan saattaa pyhkiä suun
Ja sitten jos oksettaa ja paskattaa yhtä aikaa, isket perän pyttyyn päin ja naaman eteen otat kiulun, ämpärin tai vastaavan. (en suosittele toisin päin, koska ämpäri on aika kiikkerä istua ja voi helposti ruiskahtaa sivuun)
Pesen eritepyykkiä 90 asteessa. Lakanat, pyyhkeet, kaikki.
t. Siivooja
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:03"]
Huuhtele lakanat ensin oksennuksesta ja vasta sitten laita koneeseen 60 asteeseen.
[/quote]
Tai jos huuhtelu tekee pahaa, niin laita kamppeet koneeseen ja pelkkä huuhteluohjelma päälle, sitten vasta kuuma pesuohjelma. Puhdasta tulee. Parane pian! :)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:03"]
[/quote]
Tai jos huuhtelu tekee pahaa, niin laita kamppeet koneeseen ja pelkkä huuhteluohjelma päälle, sitten vasta kuuma pesuohjelma. Puhdasta tulee. Parane pian! :)
[/quote]Kiitos ja kiitti muillekin
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:54"]
Kerran kun kännissä oksensin ja paskansin sänkyyn, pesin 90 asteessa lakanat ja pyyhkeet.
[/quote]
This never happened...?
Mä oksennan aina pyttyyn ja vedellä huuhtelen kasvot ja suun huuhtelen hammastahnalla ja vedellä. En edes pysty makaamaan sängyssä yrjötaudin aikana. Miten ilkee pyyhkiä yrjösuun lakanoihin tai pyyhkeisiin?
Voit itse valita. Yrjö lähtee ihan hyvin 60 asteessakin, jos on myös paskaa, niin silloin 75.