Mitä ajatuksia epäsosiaaliset erakot sinussa herättävät?
Kommentit (16)
Minulle se on ok, jos kerran itse näin haluavat olevan.
Omasta näkökulmastani se olisi elämä pilalla, koska en halua olla yksin.
Minusta jos aikuinen ihminen jää yksin, niin se on hänen valintansa hyvässä ja pahassa.
Että he tietävät jotain mitä minä en tiedä.
Ärsytystä, jos kohkaavat kovaan ääneen miten uniikkeja he ovat ja miten he vihaavat ihmisiä (ja ovat itse toki niitä parempia ihmisiä)
Arvostusta, jos ovat ihan hiljaa asiasta.
Asiahan ei sulle kuulu milläänlailla,mutta olkoon.
Viihdyn hyvin yksin. En halua puhua paskaa kakuista kukista autoista veneistä tai ylipäätänsä yhtään mistään. Turhaa ajanhaaskausta eikä ole edes mielenkiintoista.
Satunnaiset kohtaamiset tuntemattomien kanssa...ehkä.
Jos he ovat tyytyväisiä elämäänsä, niin ihailen heitä, että uskaltavat elää omalla tavallaan yhteiskunnan ulkopuolella.
Kuusen kirkkahan luona heille siintää onnelan...
Itsekään en viihdy ihmisten kanssa. Tylsistyn aika nopeasti koska oikeaa keskustelua ei saa aikaan vaan jokainen puhuu vaan päälle kilpaa eikä keskustelu mielestäni ole sitä että hypitään aiheesta toiseeen joka toisessa lauseessa. Sitten tulevat ne muut sosiaaliset pelit yms. paskan puhuminen kolmannesta ihmisestä selän takana, en halua liittoutua ketään vastaan ollakseni suojassa kiusaamiselta. Pikkuhiljaa olen vain luovuttanut ihmisten suhteen.
Ihmiset ovat eri laisia, sellainen tulisi jokaisen hyväksyä.
No, tästä heräsi sellainen ajatus, että miksi ihmisellä pitää olla mielipide joka asiasta ja jopa muiden asioista?
Eletään ja annetaan muidenkin elää. Ei se ole meiltä pois vaan päinvastoin se on kaikkien etu.
Jos ovat sinut itsensä kanssa ja käyttäytyvät rauhallisesti, ihan ok.
Eipä ole sosiaalisia taitoja tulla toimeen kenenkään kanssa, vanhemmatkin on riitaantuneet jokaikisen naapurin kanssa missä vaan ovat asuneetkin, joten ei ole edes sosiaalisen toimeentulon malliakaan ollut pienenä, väistämätön sosiaalisen syrjäytymisen kehitys...
Ei mitään, koska en kyttää toisia ihmisiä sinun tavoin.
Tunsin kerran ylisosiaalista esittävän lihavan naisen, ja jouduin auttamaan taloudenpidossaan siis n metri tavaraa kaikkialla ja eläimiä seassa jätöksineen. Ja hän piti minua erakkona jolla oli siisti hoidettu koti ja olemus ja hyväkunto. Tapasin myös merkityksellisemmin ihmisiä myös kodissani.
Ap taitaa olla tällainen leimaaja?
Ovat sellaisia kuin minä. Tuntevat itsensä eikä tarvitse toisen ihmisen huomiota/hyväksyntää.