Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puudutuksen jälkeen toinen kasvonpuolisko roikkuu

Vierailija
12.01.2015 |

Mieheni tuli hammaslääkäristä (tehtiin hammaspuhdistus ja jouduttiin puuduttamaan yhden hammasvälin takia, jotain syvemmälle menevää häikkää siellä) ja puudutettu kasvonpuolisko roikkuu alaspäin, mm. suupielet ja poski. Onko normaalia?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kohta palaudu..

Vierailija
2/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo neljä tuntia, muttei ole palautunut. No odotellaan ja toivotaan parasta. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut ja kesti yllättävän monta tuntia palautua.

Vierailija
4/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tunto siis jo palautunut, mutta kasvot edelleen roikkuu?

Vierailija
5/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hampaaseen itse toimenpide tehty? Joillain ihmisillä hermot voivat kulkea poikkeuksellisesti hyvinkin lähellä esim viisaudenhampaiden juuria. Tällöin hermo voi vaurioitua vaikka pysyvästi hampaanpoiston yhteydessä. Onko puudute jo haihtunut?

Vierailija
6/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kestää yleensä kahdeksan tuntia. 

Vierailija
7/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehellä ole muuta neurologista oiretta, kulkeeko puhe ja onkopuristusvoima yhtä suuri molemmissa käsissä? Roikkuuko silmäkulma? 

Vierailija
8/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa palautua vihdoin! Pelkästään poski ja suupieli roikkui, ei esim. silmäkulma. Huh kun säikähdin, mutta onneksi ilmeisesti turhaan. Ihan vähän vaan vielä näkyvissä tuota, joten eiköhän se palaudu entiselleen. Kiitos vastaajille. -ap

Vierailija
9/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus puutunut pitkälle iltaan saakka ja olin myös vähän säikähtänyt, kun koko toinen puoli roikkui silmäluomea myöden. Aamulla herätessä ei ollut enää mitään eli ei kannata hätäillä, palautuu varmasti entiselleen.