Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoa korvisten ostoon, mies kysyy!

Vierailija
02.11.2021 |

Tilanne olisi tämmöinen. Tyttöystävä ihasteli kovasti tietyntyyppisiä korviksia ja minä häntä ilahduttaakseen päätin ne sitten hankkia. Sitten tuli mutta. Kultaiset on loppuunmyyty ja hopeisia hän vierastaa niiden tummumisen/nikkelin(?) takia. Käyvätkö teräksestä valmistetut, jos on esimerkiksi allergiaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy.

Vierailija
2/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sellainen materiaali kuin kirurginteräs, jos muistan oikein. Sitä käytetään ensikorviksissa, siis niissä, jotka ammutaan korvan läpi. Se on turvallinen materiaali.

Ehkä joku toinen palstalainen tietää paremmin, millaista käytetään. Mutta uskoisin, että jos kyseessä on kultasepänliike, korvikset ovat turvalliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti molemmille tiedosta!:)

Ap

Vierailija
4/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikkeliallerginen kommentoi: hopea tummuu kyllä, mutta sopii useimmiten ainakin minulle, tosin välillä on pitänyt laittaa hetkeksi "hyllylle" joitain korviksi, jos ne ovat alkaneet aiheuttaa allergiaoireita. Toinen, mikä toimii on kirurginteräs. Kultakin käy, mutta itse en tykkää kullasta värinä. Valkokulta taasen on niin epäpuhdasta, että siitä ei korvat tykkää. Ns. korumetallia omat korvat eivät siedä ollenkaan.

Roikkuvien, koukullisten korvisten kanssa pystyy usein "pelaamaan" sillä, että ostaa niihin koukut sellaista materiaalia, jotka korvat kestävät. Esim. itse ostan aina hopeakoukkuja Glitteristä, ja vaihdan tarvittaessa rihkamakorviksiin toiset koukut. Nappikorvisten kanssa tämä ei toimi eikä sellaisten roikkuvien, joissa on tappikiinnitys, ellei sitä koko kiinnityssysteemiä pysty muuttamaan koukulliseksi. Vaatii vaan toki pienet pihdit ja pari minuuttia askartelua.

Vierailija
5/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupan apupoika Markku valaa tinasta Tekee muotin puikulaperunasta Hintaa vaivaiset 300€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan