Te-toimiston järjestämät kurssit, monta tuntia ne kestää päivässä?
Kommentit (21)
Riippuu kurssista, yllätys yllätys.
Kyselin vain koska ajan yli 20km sinne. Ja on perhe huolehdittavana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi työtä vieroksuva suunnittelee itselleen karenssia
Älä pelkää, kyllä olen menossa. Tietää vain suunnitella päivän kulkua. Don't worry. Ap
Työharjoittelu kestää noissa yleensä sen 8 tuntia päivässä
Vierailija kirjoitti:
Alkavatko jo klo 8? Ap
Jo? Oletko tietoinen että suurin osa jengistä menee TÖIHIN 6-7 välillä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kurssista, yllätys yllätys.
Niinpä riipuu todella kursista.Miksi et kysy TE- toimisto,onko sinulle sopivaa kurssia :1h päivässä mutta kello 15-16. Koska aamut vaikea herätä. Ydin näytäisi kuitenkin ympäristölle palaisin töistä ruuhka pussilla.
Mitä jos ei saa lapselle päivähoitopaikkaa?
Sanottu moneen kertaan: riippuu kurssista.
Ihan koulumuotoisesti käytävät, järjestäjä jokin ammatti-instituutti, opisto tms., koulupäivä voi olla 8-15. Jokin konsultin järjestämä voi olla 9-15.
Voi olla muitakin mahdollisia työaikoja.
8 tai 9 on yleensä aloitusaika.
Kun kerran olet tullut valituksi, voisit varmaan kysyä ihan sieltä kouluttajalta. Valintakirjeessä on varmastikin annettu yhteystiedot.
Kieltäydy kurssista vetoamalla sen aiheuttamaan ilmastokuormaan.
Ei ole kursseja, ne on koulutuksia tai valmennuksia. Koulutukset on 7 h päivässä + ruokatunti ja valmennukset mitä tahansa 0 ja 7 tunnin väliltä.
Itse olen osallistunut yhteen tänä vuonna. Oli etänä. Aamupäivät oli ohjausta ja iltapäivät itsenäistä ( niille oli varattu n. 2-3 tuntia per päivä, mutta käytännössä ne teki tunnissa, vajaassakin).
Ainakin tuossa omassa oli myös mahdollisuus kysellä lisäinfoa koulutuksen järjestäjiltä jo etukäteen.
On täysin kurssista kiinni. About 6-7 tuntia. Päivää sanomisen opettelu ja oikeinkirjoituskurssi oli 4 oli tuntia/päivä.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole pitkä matka kurssille . Vain n. 20 km senhän ajaa hetkessä. Taitaa olla vain tekosyy
Ilmiannettu asiattomana.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain muuta menoa?
Kenellä tahansa on varmasti järkevämpää ja hyödyllisempää tekemistä, kuin TE-toimistojen haistapaska-”kursseille” osallistuminen.
Yleensä 6 tuntia.