Mitenkäs teidän aamu on mennyt?
Me nukuttiin pommiin, myöhästyttiin päiväkodin retkeltä ja putsasin hiki hatussa jäistä autoa lumesta viedäkseni tytön sinne retkelle. Noh, kun vihdoin pääsimme retkipaikalle, siellä ei ollut enää ketään. Soitin kännykkään, mutta se ei ollut retkellä mukana, vaan päiväkodissa toisella ryhmällä, puhelimeen vastaaja ei ymmärtänyt suomea eikä tiennyt mistään mitään. Ajoin lapsen kanssa päiväkodin pihaan, tehtiin 20 min lumikasaa ja odoteltiin että porukka palaa bussilla retkeltä. Palasivat lopulta 10.50! Itse olin tässä vaiheessa syönyt vain ½ avocadoa joten hieman heikotti.
Sitten pimahdin ja soitin töihin, että en tule tänään (ei oo mitään pakollista sovittuna). Tulin takaisin kotiin, avasin opintoja koneelle, nyt mietin syönkö vielä aamiaista vai kohta lounasta. Aion kirjoittaa tänään yhden roikkuneen esseen pois. Kyl tää tästä vielä.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:15"]
Sitten pimahdin ja soitin töihin, että en tule tänään (ei oo mitään pakollista sovittuna).
[/quote]
Mulla on kans näitä päiviä joskus :). Tsemppiä esseen kirjoitukseen, ap. Älä jää roikkumaan av:lle.
Ohjaaja vaikutti aamulla, taas kerran, perseeseen ammutulta karhulta ja huuti meille joka ikisestä asiasta naama punaisena. Kaikki on pelkkää paskaa. Tässä mietin jaksanko, vai luovutanko kokonaan ja lähden helvettiin täältä. Pääsen koulusta vasta kolmelta, joten minulla olisi tässä hyvin aikaakin vielä kadota. Laitokseen en ole menossa enää takaisin. Nyt riitti.
t. laitosnuori
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:45"]
Ohjaaja vaikutti aamulla, taas kerran, perseeseen ammutulta karhulta ja huuti meille joka ikisestä asiasta naama punaisena. Kaikki on pelkkää paskaa. Tässä mietin jaksanko, vai luovutanko kokonaan ja lähden helvettiin täältä. Pääsen koulusta vasta kolmelta, joten minulla olisi tässä hyvin aikaakin vielä kadota. Laitokseen en ole menossa enää takaisin. Nyt riitti. t. laitosnuori
[/quote]Älä lähde. Käy koulu ja hanki pätevyys, et voi laittaa sitä ohjaajan syyks jos et pysty pitämään rotia, vaikket nyt kestä sun laitosta, mee eteenpäin kuin sotilas..!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:45"]
Ohjaaja vaikutti aamulla, taas kerran, perseeseen ammutulta karhulta ja huuti meille joka ikisestä asiasta naama punaisena. Kaikki on pelkkää paskaa. Tässä mietin jaksanko, vai luovutanko kokonaan ja lähden helvettiin täältä. Pääsen koulusta vasta kolmelta, joten minulla olisi tässä hyvin aikaakin vielä kadota. Laitokseen en ole menossa enää takaisin. Nyt riitti. t. laitosnuori
[/quote]Älä lähde. Käy koulu ja hanki pätevyys, et voi laittaa sitä ohjaajan syyks jos et pysty pitämään rotia, vaikket nyt kestä sun laitosta, mee eteenpäin kuin sotilas..!
[/quote]
Se on joko laitos, tai koulu. Ei molemmat. Koulussa ei ole vikaa, olen luokan ''parhaimmissa'', mutta elämänhalu on miinuksella. Joko, tai. Ei molemmat.
t. laitosnuori
Kuudelta ylös ja 8 kouluun.. 80 kilometrin koulumatka... :{
Heräsin yhdeksän jälkeen parin tunnin yöunilta. Pakottauduin syömään puoli lautasellista puuroa eikä noussut edes joka lusikalla ylös kuten ennen. Ruokavalioon tullu muutoksia ja aamupala (jota en ennen ole syönyt ollenkaan) on nyt yrityksen alla tuoda rutiiniin. Käytin eläintä lääkärissä ja joulua ennen murtunut jalka on alkanut sillä luutua hyvin. Posiitiivisella mallilla aamu siis mennyt. :) Päivä jatkuu siivoilulla.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:57"]Kuudelta ylös ja 8 kouluun.. 80 kilometrin koulumatka... :{
[/quote]
Minulla tulee tuohon päälle vielä parikyt kilsaa päälle ja klo.4:30 ylös. Viiden jälkeen bussipysäkille ja sieltä bussiin. Koko viikko pelkkiä kasiin menoja.
Ysille hatun nosto. Itsestä ei varmaan olis tuohon. Vaikka minkäs sitä tekis jos matkaa paljon olis. Mulla on n. 40 km kouluun ja silloin vielä kun bussi kulki piti viideltä herätä ja kuudeksi kävellä pysäkille. Tuokin teki jo tiukkaa.
Nousin yhdeltätoista ja istuskelen tässä aamutakki päällä lukemassa ja juomassa kahvia. Jääkaappi hurisee, ja kadulla kulkee autoja, mutta muuten on ihanan hiljaista. Kohta aloittelen päivän töitä, mutta taidan käydä ensin kävelyllä, kun siellä on noin kaunis ilma.
Lapsi herätti kuudelta, nyt päikkäreille aah.